- Avaleht
 - Moodle
- Sisenemine Moodle’isse
 - ÕIS2-Moodle’i liidestus
 - ÕIS1-Moodle’i liidestus
 - Moodle’i põhivõimalused
 - Õppematerjalide lisamine ja loomine (vahendid)
 - Suhtlemine Moodle’is
 - Soovitusi hindamise kohandamiseks kaugõppe olukorras
 - Kodutööde esitamine Moodle’is (tegevused)
 - StrikePlagiarismi plugina kasutamine
 - Testi loomine Moodle’is
	
- 1. Testipõhja loomine ja seadistamine
 - 2. Küsimuste koostamine
 - 3. Küsimuste tüübid
 - 4. Küsimuste lisamine testi
 - 5. Testi tulemuste haldamine
 - 6. Testi küsimuste taaskasutamine
 - 7. Test Safe Exam Browseriga
 - 8. Testi järelevalve plugina kasutamine
 - 9. Võimalusi Moodle’i testide turvalisuseks ja järelevalveks
 
 - Rühmatöö e-kursusel
 - Õppijate hindamine Moodle’is
 - Kursuse läbiviimine
 - Osalemiste märkimine
 - Hinnete ülekandmine Moodle’ist ÕIS1 protokolli
 - Lõpphinnete ülekandmine Moodle’ist ÕIS2-te
 - Kursuse lõpetamine Moodle’is
 - Juhised õppijale
 - Korduma kippuvad küsimused
 
 - Sisu@UT
 - Videod
- Videote tüübid
 - Soovitused videote salvestamiseks
 - Panopto
	
- 1. Salvestamisõigused
 - 2. Panopto salvestusprogramm
 - 3. Videoloengu salvestamine
 - 4. Kuidas enda salvestatud videod üles leida?
 - 5. Video lõikamine ja sisukorra toimetamine
 - 6. Vaatamisõiguste määramine
 - 7. Subtiitrite lisamine
 - 8. Testiküsimuste, YouTube video ning veebilehe lisamine
 - 9. Veebiülekande tegemine
 - Panopto korduma kippuvad küsimused
 - Juhend õppijatele Panoptoga salvestamiseks
 - Panopto videote vaatamise võimalused
 - Videote lisamine Moodle’i kursusele
 - Panopto kasutustingimused
 - Panopto videote säilitamispoliitika
 
 
 - Mahara
 - LimeSurvey
- Sisenemine LimeSurveysse
 - LimeSurvey ülevaade
 - Küsimustiku loomine
 - Küsimuste lisamine
 - Vastuste arvu piiramine
 - Õiguste jagamine
 - Küsimustiku testimine ja aktiveerimine
 - Küsimustiku edastamine vastajatele
 - Vastuste haldamine
 - Kinnituskirjade loomine ja saatmine
 - Korduma kippuvad küsimused
 - LimeSurvey kasutustingimused
 
 - Veebiseminarid
 - Plagiaadituvastus
 
							