Juurdepääsetavus
Otsi
Juurdepääsetavus
Otsi
Ava menüü
Sulge menüü
Mobiili peamenüü
Avaleht
1. Õppemeetodid
Õppemeetodite rühmitamine
Õpiväljundid ja õppemeetodid
Kasutatud allikad
2. Tutvumis- ja soojendusülesanded
Miks ja milleks
Tutvumisharjutused
Harjutused, mis suurendavad rühma ühtsust ja häid suhteid
Soojendus- ja energia tõstmise harjutused
Õpijuhise struktuur
Kasutatud allikad
3. Iseseisvat õppimist toetavad meetodid
Lugemine kui tähenduse konstrueerimine
Tekstiga töötamine
Kontrollküsimused õppijate lugemismaterjali hindamiseks
Kuidas aidata õppijatel loetavast tekstist võimalikult palju kasu saada?
Videoloeng
Õpijuhise struktuur
Kasutatud allikad
4. Rühmatöö e-õppes
Rühmatöö eesmärgid
Rühmatöö planeerimine ja ettevalmistamine
Rühmatöö läbiviimine ja hindamine
Võimalikud probleemid ja lahendused
Soovitused õppijale
Kasutatud allikad
Mosaiik
Intervjuu
Veebipõhine seminar
Akadeemiline vaidlus
Probleemipõhine õpe
Õpijuhise struktuur
5. Refleksiooni toetavad meetodid
Kokkuvõtete kirjutamine
Mõttekaardi koostamine
Rakendusvõimaluste leidmine
Lausete lõpetamine
E-portfoolio (e-õpimapp)
Õpijuhise struktuur
Sulge
Otsi
Otsi:
Otsi
Aktiivõppemeetodid e-õppes
Kasutatud allikad
Buehl, D. 2001. Interaktiivõppe strateegiad klassiruumis. Omanäolise Kooli Arenduskeskus.
Lerkkanen. M.-K. 2007. Lugema õppimine ja õpetamine. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus.
Eelmine
Järgmine
Avaleht
1. Õppemeetodid
Õppemeetodite rühmitamine
Õpiväljundid ja õppemeetodid
Kasutatud allikad
2. Tutvumis- ja soojendusülesanded
Miks ja milleks
Tutvumisharjutused
Harjutused, mis suurendavad rühma ühtsust ja häid suhteid
Soojendus- ja energia tõstmise harjutused
Õpijuhise struktuur
Kasutatud allikad
3. Iseseisvat õppimist toetavad meetodid
Lugemine kui tähenduse konstrueerimine
Tekstiga töötamine
Kontrollküsimused õppijate lugemismaterjali hindamiseks
Kuidas aidata õppijatel loetavast tekstist võimalikult palju kasu saada?
Videoloeng
Õpijuhise struktuur
Kasutatud allikad
4. Rühmatöö e-õppes
Rühmatöö eesmärgid
Rühmatöö planeerimine ja ettevalmistamine
Rühmatöö läbiviimine ja hindamine
Võimalikud probleemid ja lahendused
Soovitused õppijale
Kasutatud allikad
Mosaiik
Intervjuu
Veebipõhine seminar
Akadeemiline vaidlus
Probleemipõhine õpe
Õpijuhise struktuur
5. Refleksiooni toetavad meetodid
Kokkuvõtete kirjutamine
Mõttekaardi koostamine
Rakendusvõimaluste leidmine
Lausete lõpetamine
E-portfoolio (e-õpimapp)
Õpijuhise struktuur
Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame küpsiseid. Loe lähemalt kasutustingimustest.
Kasutustingimused
Nõustun
Ei nõustu