Etenduskunstide uurimismeetodid

Kirjandus

Soovitatav kirjandus

  • Bennett, Susan 1990. Theatre Audiences. A Theory of Production and Reception. London, New York: Routledge.
  • Iser, Wolfgang 1990. Lugemine: Fenomenoloogiline lähenemisviis. – Akadeemia, nr 10, lk 2090–2117.
  • Lillepuu, Ivi 1997. Teatripublikust. Anno Domini 1996. – Teater. Muusika. Kino, nr 6, lk 12–18.
  • Saro, Anneli 2001. Miks inimesed üldse või ikka veel teatris käivad? – Teatrielu 2000. Tallinn: Eesti Teatriliit, lk 140–156.

Viidatud kirjandus

  • Barthes, Roland 2007. Tekstimõnu. Tallinn: Varrak.
  • Bennett, Susan 1990. Theatre Audiences. A Theory of Production and Reception. London, New York: Routledge.
  • Bordewijk, Cobi 1988. The Common Spectators and Readers. Responses to Characters in Harold Pinter’s The Homecoming. – New Directions in Audience Research. Advances in Reception and Audience Reseach 2. Utrecht: Institute voor Theaterwetenschap, lk 65–85.
  • Bordewijk-Knotter, Jacoba Maria 1988. Pinter Appeal. A Comparative Study of Responses to „The Homecoming“. Doktoritöö. Amsterdam.
  • Gadamer, Hans-Georg 1997. Mõistmise ringist. – Filosoofilise hermeneutika klassikat. Tartu: Ilmamaa, lk 183–194.
  • Iser, Wolfgang 1990. Lugemine: Fenomenoloogiline lähenemisviis. – Akadeemia, nr 10, lk 2090–2117.
  • Jansen, Taavet, Maria Heinsar, Aleksander Väljamäe 2019. Teadvustamata kanal iseendasse: sensortehnoloogiad teatris. – Teater. Muusika. Kino, september, lk 27–32.
  • Jauss, Hans Robert 1970. Literaturgeschichte als Provokation der Literaturwissenschaft. – Literaturgeschichte als Provokation. Frankfurt am Main: Suhrkamp Verlag, lk 144–207.
  • Niemi, Irmeli 1983. Pääosassa katsoja. Teatteriesityksen vastaanotosta. Helsinki: Tammi.
  • Saro, Anneli 2004. Madis Kõivu näidendite teatriretseptsioon. Dissertationes litterarum et contemplations comparativae Universitatis Tartuensis 2. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus.
  • Sauter, Willmar 1986. Theatre Talks: Or How to Find Out What the Spectator Thinks. – Nordic Theatre Studies. Advances in Reception and Audience Research, Vol. 5, lk. 136–145.
  • Sauter, Willmar 2006. eventness. A Concept of the Theatrical Event. Stockholm: STUTS.
  • Schoenmakers, Henri 1988. To Be, Wanting to Be, Forced to Be. Identification Process in Theatrical Situations. – New Directions in Audience Research. Advances in Reception and Audience Reseach 2. Utrecht: Institute voor Theaterwetenschap, lk 138–163.
  • Schoenmakers, Henri 1992. Aesthetic Emotions and Aestheticised Emotions in Theatrical Situations. – Performance Theory, Reception and Audience Research. Advances in Reception and Audience Reseach 3. Amsterdam: Tijdschrift voor Theaterwetenschap/ICRAR, lk 39–58.