2.8. Reklaamimine

MOOCe luues tuleb planeerida, kuidas hakkab toimuma nende reklaamimine ehk kuidas jõuab info potentsiaalse sihtrühmani.

Põhilised reklaamikanalid on listid, (sotsiaal)meedia ning MOOCide portaalid, kuhu on koondatud kokku erinevate riikide erinevate õppeasutuste (peamiselt kõrgkoolide) poolt pakutavate MOOCide info.

huvitav2.png

TÜ lähtub põhimõtetest, et MOOCe reklaamitakse vastavalt täiendusõppeprogrammide reklaamimise põhimõtetele. MOOCide reklaamimisel pakuvad akadeemilistele struktuuriüksustele tuge kesksed tugistruktuuriüksused, mis vastutavad tasemeõppe õppekavade ja täiendusõppekursuste reklaamimise eest: turundus- ja kommunikatsiooniosakond ning elukestva õppe keskus.
MOOCide paremaks reklaamimiseks on loodud keelevahetusvõimalusega (eesti ja inglise keel) MOOCide nimekiri http://moocs.ut.ee, mille viide on toodud ka TÜ ingliskeelse veebilehe avalehe slaideris, vt https://www.ut.ee/en. MOOCide nimekirjast saab jooksvalt infot TÜ kõikide MOOCide olemasolu, toimumisaja, mahu, registreerumisinfo jm kohta ning samuti on toodud lingid MOOCide õppematerjalidele ja/või kursusele (võimalus vaadata külalisena).

Soovitatav on, et MOOCi välja töötanud struktuuriüksus levitab MOOCi puudutavat infot erialaliitudes ja organisatsioonides, sh rahvusvahelistes erialaliitudes ja organisatsioonides.

Rahvusvahelised portaalid MOOCide reklaamimiseks

Ingliskeelsete MOOCide oluliseks reklaamikanaliks on rahvusvahelised portaalid, mis koondavad infot erinevate riikide erinevate õppeasutuste MOOCide kohta.