Äärmuslusest: sinna jõudmine, sellest eemaldumine ja selle ennetamine

IV nädal – äärmuslusest inspireeritud vägivalla ennetamine klassiruumis

IV nädala teemad on:

  • põhjused, miks ikkagi peaksime koolis äärmuslusega seotud teemasid arutama
  • harjutused ja viisid, kuidas mujal maailmas on äärmuslust koolikontekstis harjutuste vm tegevustega proovitud ennetada

Eesmärgid:

IV nädalal osalejad:

  • kuulevad, kui oluline roll on koolil äärmusluse ennetamisel ja märkamisel
  • õpivad viiside kohta, kuidas äärmuslus võib koolis esineda
  • saavad teada, millistel viisidel ennetatakse vägivaldset äärmuslust mujal
  • saavad kuulata, milliseid põhimõtteid arvesse võtta, et analüüsida võimalike ennetuseks mõeldud harjutuste mõju 

Kolmandate osapoolte sisu nägemiseks palun nõustu küpsistega.

Tere tulemast nädalasse number neli.

Eelmistel nädalatel me oleme rääkinud terrorismiuuringute põhitõdedest.

– Vaatasime läbi definitsioonid, ehk siis need sõnad, mida me kasutame.

– Oleme rääkinud, kuidas sul üldse inimesed radikaliseeruva ja/või liituvad äärmusorganisatsioonidega ning oleme rääkinud ka sellest, kuidas aidata neil nii-öelda välja saada.

Neljandal nädalal me keskendume konkreetsemalt kooli kontekstile. Täpsemalt vaatame üle, miks on kool koht, kus äärmuslusest rääkida, kuidas äärmuslus koolis võib esineda ja mis on need harjutused, mida kasutatakse, et äärmuslust ennetada või selle levimist tõkestada.

Accept Cookies