Äärmuslusest: sinna jõudmine, sellest eemaldumine ja selle ennetamine

V nädal – kui äärmuslus on klassiruumis

Oleme jõudnud V ja kursuse viimasesse nädalasse. 

V nädala teemad on:

  • (üli)õpilastega toimunud terroriaktist kõnelemine
  • Rootsi õpetajate kogemused õpilastega, kes on olnud äärmuslike organisatsioonide liikmed
  • sammud, mida peab tegema, kui tunned mõne õpilaste pärast muret või hirmu

Eesmärgid:

V nädalal osalejad:

  • õpivad kõnelema (üli)õpilastega äärmuslusest
  • saavad analüüsida ametikaaslaste ebaõnnestunud äärmusluse käsitlemise kogemusi
  • saavad teada, mis on need konkreetsed sammud, mida astuda, kui mõni (üli)õpilane tundub olevat radikaliseerunud ja/või liitunud äärmusorganisatsiooniga

 

Tere tulemast viiendasse nädalasse! Sellel nädalal, mis on ka kursuse viimane, keskendume peamiselt kolmele teemale. Esimese teemana vaatama, kuidas rääkida terroriaktist klassiruumis. Teisena vaatame juhtumite põhjal, kuidas on õpetajad äärmuslus käsitlenud klassiruumis ja kuidas seda seda tehes tundsid ennast nii need õpetajad kui ka need õpilased, kelle puhul siis erinevaid praktikaid ellu viidi. Ning viimaks läheme praktiliseks ning räägime, mis siis on need konkreetsed sammud, kui mõni õpilane kasutabki teatud põhimõtet ta toob klassi või ta levitab mingisugust revolutsioonilist äärmuslusega seotud sisu mis siis õpetajana täpsemalt peaksid tegema.

  1. Slaidid nr 2 – kuidas rääkida õpilastega terroraktist?
  2. Sldid nr 3 – Äärmusluse klassiruumis kohtamine
  3. Videointervjuu Lynniga – Solving sensitive situations – interview with Lynn Davies
  4. Videointervjuu – 2-4 inimest; ütlen küsimusi ja nemad vastavad. “Konkreetsed sammud”
  5. H5P harjutus
  6. Kokkuvõte