1.1.1. Organisatsiooni tutvustus
1.1.1. ORGANISATSIOONI TUTVUSTUS
Organisatsioonid näevad tihti vaeva oma tutvustuse koostamisega, et kõnetada neid inimesi, keda tööturult leida soovitakse. Mida läbimõeldum organisatsiooni tutvustus on, seda enam informatsiooni annab see ka võimaliku tulevase töökoha kohta.
Kui vaadata organisatsiooni tutvustust kandideerimisdokumentide koostamise hüvanguks, siis kõige olulisem on aru saada, kas organisatsiooni väärtused ja muu väljaöeldud informatsioon sind kõnetavad.
Vaata üheksa Eestis tegutseva organisatsiooni väidet, mida nad oma kodulehtedel välja toovad. Millised väärtused sind kõnetavad? Millistele organisatsioonidele need laused kuuluda võivad? Õige vastuse nägemiseks klõpsa väidete taga olevale numbrile.
Oma kolleegides hindame julgust, usaldusväärsust ja võimet inspireerida. Peame oluliseks huvitavat ja arendavat tööd ning ettevõtte head sisekliimat. Väärtustame koostööd ja elukestvat õpet, koheldes töötajaid alati võrdselt ja ausalt. 1 |
Viimase kahekümne aastaga oleme üle andnud rohkem kui 215 erineva suuruse ja funktsionaalsusega töölaeva. Majasisene disainiosakond ja kõrge kvaliteediga ehitusstandard on toonud meie klientideks valitsus-, teadus-, ja uurimisasutused ning rahvusvahelised ettevõtted rohkem kui 25 riigist üle maailma. 2 |
Lühidalt kokku võttes on meie missioon “hoolimine” ja “hoolimise õpetamine” Teisisõnu – elurikkusest hooliva ja keskkonna tervikut mõistva looduskultuuri järjekindel edendamine lastest eakateni. 3 |
Oleme uhked oma ajaloo ja traditsioonide üle, mis annavad meie otsustele julguse eristuda ja olla ainulaadsed. Unikaalsuse loovad meie töötajad, kliendid ja koostööpartnerid, kes on igaüks oluline osa meie loodavast ostuelamusest. 4 |
Meie visioon on olla tuntud ja tunnustatud spaa-traditsioonide kandja ja edasiarendaja Läänemere regioonis ning eelistatuim tervisliku puhkuse veetmise asukoht Eestis. 5 |
Oma teenuste ja panusega aitame arendada ühiskonda ja kasvatada organisatsioonide konkurentsivõimet. Rangelt paika pandud süsteemi järgimise asemel peame oluliseks, et meie inimesed naudiksid oma tööd ning vabadust seda ise korraldada ja vastutada. 6 |
Eesti ainukese õppehaiglane on Tartu Ülikooli Kliinikum meditsiiniväljaõppel peamiseks praktikabaasiks erinevatele tervishoiuspetsialistidele. Meie töötajad on parimad eriala eksperdid, kes toetavad oma kolleege oskuste täiendamisel. Kliinikum on meditsiinitudengite hinnangul kõige atraktiivsem tööandja 2017-2022. 7 |
Üheskoos loome tulevikku vaatavaid energialahendusi ja inspireerime inimesi meie ümber liikuma rohelisema maailma suunas. 8 |
Oskus märgata ja muuta midagi ühiskonna paremaks on ka ettevõtlikkuse ja ettevõtluspädevuse aluseks. Individuaalne areng ja kohalikku kogukonda panustamine peab olema alati kantud mõttest muuta elukeskkonda Maal paremaks. Mitte ainult inimeste jaoks, vaid ka kõigile teistele eluvormidele, kellega me ühist eluruumi jagame. 9 |
Otsi veebilehtedelt https://www.tooelu.ee/et/126/peresobraliku-tooandja-margis või https://top101.ee/ organisatsioone, keda näed enda potentsiaalse tööandjana ja uuri nende kodulehtedelt, millised on nende organisatsioonide väärtused, missioon ja visioon. Kas need haakuvad sinu nägemusega?
LOE LISAKS 2 Monika Larini raamatust “Mis värvi on töö?” peatükki “Väärtused, meie otsuste selgroog”.
Selleks, et teiste tööandjate hulgas silma paista ja avaldada kandidaatidele muljet, on tööandjad aasta aastalt üha rohkem pööranud tähelepanu ka oma motivatsioonipaketile. Kui mõni aeg tagasi pakuti peamiselt vaid “konkurentsivõimelist töötasu ja arenguvõimalusi”, siis nüüd on pakutakse “arendusprojekte, millega mõjutad igapäevaselt tuhandete eestimaalaste elu”, kaugtöö võimalusi, puuvilju, tervisekindlustust, tervisekompensatsiooni, mõni pakub isegi Šveitsi šokolaadi ja Kalamaja sušit. Üha rohkem pannakse välja ka palgapakkumine, et hoida kokku nii tööandja kui ka tööotsija tööaega. Kui sulle on oluline töökeskkonnaga seotud tegurid ja motivatsioonipakett, siis tasub sellesse tööpakkumise lõiku süveneda – kui võrrelda organisatsioonide tööpakkumisi, siis pikema motivatsioonipaketiga organisatsioonides viljeletakse eelduslikult ka organisatsioonikultuuri, mis töötajaid hindab ja väärtustab.