Kirjandus
Kasutatud kirjandus:
- Sattler, J.M. (1992). Testing children. Assessment of children. Cognitive applications. 3-rd Ed. Jerome M. Sattler Publisher, Inc.
Soovitatav kirjandus:
- Roomeldi, M., HAldre, L., Susi, A., Metsis, L., Kõrgesaar, R. (2003). Hüperaktiivne laps. Abiks lapsevanematele ja pedagoogidele. Tartu Ülikooli Kirjastus
- Lovaas, O.I. (1998). Arenguhälbega laste õpetamine: raamat minule. Eesti Autismiühing
Käesoleva sisupaketiga haakuvad temaatiliselt järgmised sisupaketid:
- Ülevaade erivajaduste identifitseerimisest ja ajaloost. http://sisu.ut.ee/evidolemus
- Hindamise objekt ja potentsiaalsed arenguhälvete tunnused lastel vanuses 0-14 aastat. http://sisu.ut.ee/evidobjekt
- Laste arengutaseme hindamise tüübid ja meetodid ning õpetajate pädevus laste hindamisel. http://sisu.ut.ee/evidmeetod
- Hindamise ja nõustamise korraldus Eestis. http://sisu.ut.ee/evidkorraldus
- Laste õpetamise ja kasvatamise diferentseerimine erivajaduste identifitseerimise väljundina. http://sisu.ut.ee/eviddiferents