Vahetunnikorraldus
Kokkuvõttev ülesanne

- Vaadelge oma lähimat kooliruumi kriitiliselt. Kuidas see vastab õpilaste ja õpetajate järgmistele vajadustele:
- vajadus olla omaette
- vajadus suhelda tähtsate lähedastega
- vajadus töötada privaatselt
- vajadus töötada rühmas
- vajadus pääseda ligi informatsioonile
- füüsilised vajadused
- Milliseid väärtusi toetab teile kõige lähem kooliruum?
- Milliste tunnuste alusel eraldab teile lähim kooliruum kooliperet (vanus, klass, sugu, roll koolis vms)?
- Missuguseid tervislikke valikuid soodustab teile lähim kooliruum?
- Milline informatsioon on teile lähimas kooliruumis vahetundide ajal kättesaadav õpilastele ja õpetajatele? Analüüsige nii visuaalset kui auditiivset informatsiooni ja andke hinnang selle vajalikkusele.
- Leidke endale lähimast kooliruumist näiteid selle kohta, kuidas ruumikujunduslikud võtted välistavad vajaduse verbaalsete käskude ja keeldude järele.