Vahetunnikorraldus
Märkamisülesanded eri kooliruumide kohta
Ülesanne 1:
- Milliseid tegevusi ja suhtlusformaate soodustab tugitoolide ja laudade esialgne paigutus?
- Kuidas kasutaksite esimeses plaanis nähtud paigutust õppetööks ja kuidas omavaheliseks suhtlemiseks?
- Võrrelge toolide ja laudade algset paigutust sellega, kuidas õpilased neid reaalselt kasutavad. Milliseid erinevusi märkate esialgse kujunduse ja reaalse rakenduse vahel?
- Tehke ettepanekuid koridori ümberkujundamiseks erinevatest vajadustest lähtuvalt!
http://www.uttv.ee/naita?id=18349
Ülesanne 2:
Gümnaasiumiõpilased maksavad oma toidu eest ise, olles seega kohviku kliendid.
- Leidke intervjuust ja sööklaruumist elemente, mis annavad märku õpilaste ja õpetaja autonoomia austamisest.
- Kuidas on söökla/kohvik eristatud ülejäänud aatriumist?
http://www.uttv.ee/naita?id=18354
Ülesanne 3:
- Millistest väärtustest lähtudes on rajatud Viljandi gümnaasiumi tualetid?
- Millist positiivset ja millist negatiivset mõju võib kooliperele avaldada see, et tualettruumid on kõigile ühised?