3.6 Sündmuse hindamine

3.6. SÜNDMUSE HINDAMINE

Sündmuse hindamisel õppetöös võiks olla hea meetod eneseanalüüs, et võimaldada õppijal paremini analüüsida oma õpikogemust, leida võimalused arenguks ning tunnustada individuaalseid ja meeskondlikke kordaminekuid. Sündmuse edukuste ja õpikogemuse analüüsimisel on hea arvestada ka osalejate tagasisidet, et veenduda, kas korraldusmeeskonna arvamus ühtib osalejate omaga. Eneseanalüüs võib sisaldada ka meeskonnaliikmete panuse hindamist, et õpetajal/mentoril tekiks parem arusaam iga meeskonnaliikme individuaalsest panusest ja õpikogemusest. Eneseanalüüsi põhjal võib õpetaja/mentor läbi viia individuaalse või meeskondliku vestluse, et toetada paremini õppeprotsessi ning juhtida tähelepanu olulisele, kui see tundub vajalik. Kogemuse jagamiseks võib paluda sündmust korraldanud meeskondadel lisaks individuaalsele eneseanalüüsile esitleda oma ellu viidud sündmust kaasõpilastele ning jagada oma õpikogemust.


motlemiseks Iseseisvaks mõtlemiseks:

Millised suunavad küsimused võiks anda õpilastele eneseanalüüsi koostamisel?