Järgnevalt mõned näited selle kohta, kuidas erinevate ainete ja kooliastmete õpetajad hindamise põhiküsimuste alusel oma tööd on kavandanud
EESTI KEEL. Interpunktsioon (11. klass). Õpetaja Anneli
AJALUGU: Vanaaja 7 maailmaimet (6. klass). Õpetaja Ingrid
LOODUSÕPETUS: Rakkude uurimine (4. klass). Õpetaja Ade
KEHALINE KASVATUS: Koordinatsioonikombinatsioon. Õpetaja Ülle
Nende näidete kohta täpsemalt saate lugeda raamatu “Kujundav hindamine kui õppimist toetav hindamine” lisas.
Nagu näete – sellises kavandamises pole midagi keerulist ja paljude õpetajate jaoks pole see ka uus! Kui Teil on oma hea näide, mida olete valmis (nt siinsamas veebikursusel või õppimist toetava hindamise veebilehel) kolleegidega jagama, saatke see palun maria.jurimae@ut.ee !