Raamatuillustratsiooni vaatluse läbiviimiseks kunstitegevuse valdkonnas 6–7-aastaste lastega
Kasutatud kirjandus
Day, M. & Hurwitz, A. (2012). Children and Their Art: Art Education for Elementary and Middle School.
International Edition.
Dozo, G. L. (2011). Kui ma suureks saan, hakkan… . Tallinn: Koolibri.
Fisher, R. (2004). Õpetame lapsi õppima. Kirjastus: AS Atlex.
Fisher, R. (2005). Õpetame lapsi mõtlema. Kirjastus: AS Atlex.
Forman, G. & Hall, E. (2005). Wondering with children: The Importance of Observation in Early Education.
Early childhood Research & Practice, 22, (7).
Hallap, M.,& Padrik, M. (2008). Lapse kõne arendamine. Tartu Ülikooli Kirjastus.
Hujala, E. (2004). Uuenev alusharidus. Kirjastus: Ilo.
Juske, A. (2004). Joonistav laps. Onto- ja fülogeneetilised paralleelid. Eesti Kunstiakadeemia.
Kangilaski, O. (1967). Kunsti kukeaabits: algteadmisi kunstist ja kunstiajaloost. Tallinn: Punane Täht.
Karlep, K. (2003). Kõnearendus. Emakeele abiõpe II. Tartu Ülikooli Kirjastus.
Koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava. (2008). Külastatud aadressil
https://www.riigiteataja.ee/akt/12970917.
Kulderknup, E. (2008). Õppe- ja kasvatustegevuse valdkonnad. Kirjastus: Studium.
Kärner, E. (2006). Kompositsiooniõpetus. Kirjastus: TEA.
Laanes, M. L. (2014).Lasteillustratsioonid ja nende ajalugu nõukogude ajast tänapäevani. Lõputöö.
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor.
Oll, T. (2009). Valdkond „Kunst“. E. Kulderknup (Toim), Õppe- ja kasvatustegevuse valdkonnad (lk 74-90).
Tallinn: Studium.
Vahter, E. (2008). Kunstitegevused. E.Kikas (Toim), Õppimine ja õpetamine koolieelses eas (lk 247-255).
Tartu Ülikooli Kirjastus.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Illustratsioon raamatust: Dozo, G. L. (2011). Kui ma suureks saan, hakkan… . Tallinn: Koolibri.