Enesehindamise küsimustik

Tegemist on valikvastustega testiga. Seega tasub tagasisidesse suhtuda mõistliku ettevaatusega. Sageli on tegemist binaarsete "ei" või "jah" vastustega. Ükski küsimus pole aga konkreetne faktiküsimus, millele on olemas ainuõige ja absoluutselt vale vastus. Ehkki testi tagasisides näete osasid vastuseid roheliste ja teisi punastena, pole ükski vastus otseselt ja üheselt "vale".
Pigem näitavad "punased" vastused võimalikke arengukohti õppimist toetava hindamise kontekstis.

Täitmise aeg: 10 - 15 min

Järgnevat enesehindamise küsimustikku palume täita kaks korda.

Kursuse algul aitavad küsimused teil välja selgitada oma lähtepositsiooni.

Vastuste põhjal saate automaatset tagasisidet, mis aitab teil kursuse läbimiseks oma eesmärke seada – määratleda, milliste plokkide materjalidega olete juba eelnevalt hästi kursis ning milliste plokkide, teemade ja küsimustega on vaja rohkem tööd teha.

NB! Küsimustiku täitmine on anonüümne, mitte keegi Teie vastuseid ei näe (kui Te neid ise nt oma õpipartneri(te)ga või kursuse autoritega jagada ei soovi), nii et vastake julgelt ja ausalt!

Salvestage oma vastused (või printige välja) ja hoidke alles, et saaksite neid võrrelda kursuse lõpul antud vastustega!

Kuna küsimustik on alles arendusfaasis, jagage julgelt oma arvamus, saates oma kommentaarid, parandusideed jms aadressile maria.jurimae@ut.ee

Kursuse lõpul saate enesehindamise küsimustiku abil tagasisidet selle kohta, mida olete kursusel õppinud.

Head vastamist!

Soov head hinnet saada või hirm halva hinde ees on paljude õpilaste peamiseks motivaatoriks.

Õppida saab ka ilma hindamiseta.

Kujundav hindamine tähendab  eelkõige pika ja põhjaliku kirjaliku tagasiside andmist.

Kujundaval hindamisel tuleb kindlasti kasutada detailseid hindamismudeleid.

Kasutasin hindamiseks kõige rohkem ... (vali peamised meetodid, mida kasutasid eelmisel poolaastal)

Minu peamine eesmärk õpetades oli materjaliga edasi minna.

Tutvustasin õpilastele tunni teemat ja õppeülesannet.

Õppe kavandamiseks, läbiviimiseks ja hindamiseks kogusin infot järgmiselt:

Kasutasin järgmisi viise tagasiside andmiseks:

Kui andsin sõnalist tagasisidet, oli see kõige sagedamini ...

Hindamine tähendab (koolikontekstis) eelkõige hinnete panemist. 

Minu õpilased saavad hindeid . . .

Kohandasin või seadsin eesmärke ka lähtudes oma õpilaste tasemest, huvidest ja eeldustest. 

Kaasasin õpilased eesmärgistamisse. 

Minu õpilased said aru, milline on õppe siht (mis suunas nad peaksid liikuma) ja eesmärgid (kuhu nad peaksid lõpuks välja jõudma). 

Õpilased teadsid, millised eesmärgid on kõige tähtsamad.

Arutasin edu kriteeriumid  ehk hea töö/ soorituse olulised tunnused õpilastega läbi.  

Õpilased teadsid edukriteeriume enne õppeülesande alustamist.

Õpilased kasutasid  edu kriteeriume õppeülesande tegemisel.

Edu kriteeriumid kajastasid kõige olulisemaid õppe-eesmärke.

Kogutud info põhjal ...


 

Accept Cookies