Mõtlemisülesanne
-
- Meenutage hindamismeetodite kolmes alateemas (uurimismeetodid, õppe planeerimine “finišist” ja eri hindamismeetodid) käsitletut ja mõelge, kuidas need kolm omavahel suhestuvad?
- Mõelge, kuidas olete seni kontrollinud õpilaste arusaamist. Milliseid uusi ja tuttavaid võtteid leidsite selle kohta, kuidas hinnata, et õpilane mitte ainult ei tea, vaid saab ka aru?
Praktiline ülesanne
-
- Mõelge teemale, mida õpetate õpilastele kõige meelsamini. Kas saaksite seda teemat õpetada “finišist” alustamise meetodil? Kui jah, siis alustage planeerimist, sõnastades õpitulemused 2–3 aasta perspektiivis. Lisamaterjali ja inspiratsiooni leiate internetist märksõnade understanding by design ja backward design abil.
Selle ploki materjalid omandanud õpetaja: