Videolõigud õppimist toetava hindamise kasutamisest erinevates ainetes – matemaatika, kirjandus, loodusteadus (science), keel (language arts).
- Töö gruppides – tahvlil vastuste näitamine, grupitöö, paaristöö (nt nõrgem ja tugevam koos) ning kaartidega märku andmine (valgusfoor).
- Valiku võimaldamine „Jigsaw“ Millest õpilased aru saavad, mida nad õpivad, millele tuleb veel tähelepanu pöörata, kuidas oma tööd kavandada.
- Loodusteadustes projekti analüüs – kaks projekti, milline neist on eeskujulik? Mis on edu kriteeriumid? Leidmine, jagamine, arutelu.
- Enesehindamine (siis õpetaja hindamine) ja taas enesehindamine, et kõik õppijad saavutaksid kõrge taseme kirjutamises.
- Tagasiside andmise viisid – tähestikuline tagasiside, erinevate õppijate nimede „loosimise“ programm, IKT kasutamine. . .
Video vaatamist lihtsustavad ingliskeelsed subtiitrid, samuti korrektne ja selge hääldus.
Black ja Harrisson, matemaatika ja loodusained (science), III kooliaste
- Õppijate „omanikutunne“
- tõhus küsitlemine (nt ei anta vastusele kohe õige-vale-hinnangut, vaid uuritakse neutraalselt, mida teised arvavad)
- tagasisidestamine hinnete abil („comment only“ marking)
- kaaslasehindamine ja enesehindamine (õpilased näevad, et nad saavad ja suudavad tööd hinnata ja nõu anda algul teisele ja siis ka endale)
- kokkuvõtvate testide kujundav kasutamine (SAT skoorimisskeem)
http://www.youtube.com/watch?v=rL54bfmZPzY
- Õpetajate lood.
- Tehnikad – info kogumine ja kasutamine
- Seina „lammutamine“ õpetajate ja õppijate vahelt, ka õppijad vaatlevad ja hindavad üksteist.
- Vähem hirmu vigade tegemisest, õpetaja asemel küsitakse üksteiselt. Sügavamad ja tähenduslikumad küsimused.