Selles plokis peatusime edukriteeriumidel, sellel, miks on vajalik neid õpilastega jagada ning kuidas kavandada lõimitud ja mitmesuguste pädevuste arengut toetavat õppeülesannet edukriteeriume kasutades.
Ploki kokkuvõtteks pakume teile praktilise ülesande, mida on kõige parem teha koos kolleegiga.
Paluge kolleegilt tagasisidet, kuidas kriteeriumite väljatöötamine õnnestus!
Selle ploki materjalid omandanud õpetaja oskab
Loodame, et te ei piirdu nimetamise, selgitamise ja võrdlemisega, vaid täiendate oma hindamise-alast kirjaoskust ning suudate edukriteeriume oma töös kasutada ning kaasata õpilased kriteeriumide loomisesse.
Loe lisaks!
Edukriteeriumidest kui ühest hindamisel saadava info kaalumise alusest on juttu ka raamatu “Kujundav hindamine kui õppimist toetav hindamine” 5.6 alapeatükis. Lisaks kirjeldatakse seal erinevat tüüpi hindamismudelite (st tabelite, kus edukriteeriumid on lahti kirjutatud detailselt ja tasemeti) kasutamist.