LOODUSÕPETUS: Rakkude uurimine (4. klass). Õpetaja Ade
|
Kuhu õppija läheb? |
Kus ta hetkel on? |
Kuidas soovitut saavutada? |
Õpetaja |
|
Vaatlus klassis ning valmivate tööde võrdlus mudeliga. |
Õpetaja annab õppijatele tagasisidet kaudselt, viidates hindamismudeli vastavale osale. |
Kaasõpilane |
Õppijad arutavad ühiselt hindamismudelit luues läbi õppe-eesmärgid – töö korrektne vormistamise oskus, õigete vastusteni jõudmine, korrektse raku joonise tegemine mikroskoobi abil jms. |
Õpilased vaatavad üksteise töid ja võrdlevad neid mudeliga ning annavad vastastikku tagasisidet. |
|
Õppija |
|
Õppija saab oma tööd võrrelda mudelitega ning saab tagasisidet ka õpetajalt ja kaaslastelt. |