See plokk on eesmärgiseadest ja selle rollist hindamises:
Miks peavad paljud autorid nii meil kui mujal eesmärgistamist üheks õppimist toetava hindamise alateemaks?
Milline on eesmärgistamise ja hindamise seos? Kui teile meeldib oma mõtteid graafiliselt väljendada, visandage selle kohta skeem!
Kui õpite paarilisega koos või grupis, siis vastake neile küsimustele esmalt eraldi ning hiljem jagage oma kogemust paaris või grupikaaslastega. (Selline “mõtle (kirjuta) – jaga sõbraga – jaga kõigiga” meetod sobib hästi kasutamiseks ka õpilastega).
Järgnevas videoesitluses arutletakse
Eesmärgistamine on seega oluline, et
Tänapäeval kirjeldatakse eesmärke sageli väljundipõhiselt – neid nimetatakse eeldatavateks arengutulemusteks (koolieelse lasteasutuse riiklikus õppekavas), taotletavateks õpitulemusteks või õpiväljunditeks vms.