Igal küsimusel on üks või mitu õiget vastust ning katseid on piiramatu arv. Positiivse soorituse lävend on 80%. Jõudu tööle!
Kas loopõhine turundamine on sotsiaalse ettevõtte puhul efektiivne strateegia?
Jah
Ei
Loopõhine turundamine pole kuigi efektiivne
Question 1 of 10
Mis on turundamise peamised põhimõtted?
loo kõrgkvaliteediline toode või teenus
tekita teenuse ümber võimalikult suur poleemika
identifitseeri enda sihtturg
hakka turundamisega alles siis tegelema, kui toode või teenus on valmis
leia optimaalne hind
kasuta korrektseid turunduskanaleid klientide leidmiseks
Question 2 of 10
Mis on levinuim valearusaam digitaalse turundamise juures?
inimesed arvavad, et nende ettevõte peab olema igas võimalikus veebikanalis nähtav
digitaalne turundamine on üks kallemaid turundusvorme
90% eelarvest peaks olema paigutatud digitaalse turundamise otstarbeks
Question 3 of 10
Mis on peamised asjad, millele peab rõhku pöörama digitaalse turundamise juures?
kes on su sihtrühm
kus veedab su sihtrühm enim aega
mis viisil saab turundada enda sisu sihtrühma välistele inimestele
mis sisu ja teemad su sihtrühma huvitavad
Question 4 of 10
Mis viisil tuleks läheneda sotsiaalse ettevõtte turundamisele?
esmajärjekorras tuleks end turundada kui konventsionaalset ettevõtet
kõige olulisem on inimeste südametunnistusele rõhumine
turundamine on sotsiaalse ettevõtte puhul teisejärguline
turundamine on ka sotsiaalse ettevõtte puhul väga oluline
Question 5 of 10
Mis positiivsed mõjud on läbipaistval lähenemisel?
see kasvatab usaldamist
läbipaistev lähenemine on ebasoovituslik, sest selle abi on võimalik konkurentidel ärimudelit kopeerida
inimesed näevad, kuhu teenitud tulu läheb
ajapikku tekivad lojaalsed järgijad ning kliendid
Question 6 of 10
Miks peab üldse sotsiaalse ettevõtte puhul turundamise peale ressursse kulutama?
inimesed ei saa sinu ettevõtmisega kaasa minna, kui nad ei tea, et see eksisteerib
inimestel on vaja teada, kuidas nad saavad aidata su eesmärki täita
eduka brändi kujundamisel on korrektne turundusstrateegia kesksel kohal
Question 7 of 10
Millised on järjepideva brändi omadused?
muutumatud eesmärgid
sama logo ja värvid
sarnane sõnum eri kanalites
copy/paste postitused igas kanalis
Question 8 of 10
Mis on parimad viisid enda sotsiaalse ettevõttega seonduvat lugu maailmale edastada?
loo jutustamine on tõestatult ebaefektiivne strateegia
visuaalide ja videote kasutamine
numbrite kasutamine
eri paikades esinemine
reklaamid ajalehtedes ning televisioonis
Question 9 of 10
Mis on SEO?
social enterprise organization
social effectiveness online
search engine optimization
Question 10 of 10
Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame küpsiseid. Loe lähemalt kasutustingimustest.