Liigu edasi põhisisu juurde

Teema 4

Igal küsimusel on üks või mitu õiget vastust ning katseid on piiramatu arv. Positiivse soorituse lävend on 80%. Jõudu tööle!

Mida tähendab unikaalne müügiargument (USP)?

Question 1 of 12

Mida on oluline meeles pidada enda eesmärkide püstitamisel?

Question 2 of 12

Miks on oluline esimese asjana enda visioon kirja panna?

Question 3 of 12

Mis eelised annab äriplaani koostamisel põhjalik turu-uuring?

Question 4 of 12

Millised on need neli head asja, mida ei tohiks Koukise sõnul äriplaani tegemisel unustada?

Question 5 of 12

Miks on oluline enne tegutsemist uurida nõudlust toote/teenuse järgi?

Question 6 of 12

Mis on Koukise sõnul vastutuse võtmisel olulisimad osad?

Question 7 of 12

Mida peab arvestama enne turundusplaani koostamist?

Question 8 of 12

Mida ei pea arvestama turundusstrateegia valimisel? (neid mis hetkel olemas on, peab)

Question 9 of 12

Mis on kõige olulisem osa turundusplaani koostamisel?

Question 10 of 12

Mis on kõige olulisem osa ideaalkliendi kirja panekul?

Question 11 of 12

Miks on George Koukise TED kõnes mainitud „lühiajaline mentaliteet“ halb?

Question 12 of 12


 

Accept Cookies