Kursuse eesmärk on anda kursuse läbijale ülevaade sellest, mis on sotsiaalne ettevõtlus ning miks see vajalik on, kuidas arendada ning turundada sotsiaalset ettevõtet, kuidas jääda halastamatul ettevõtlusmaastikul ellu, ning kuidas muuta sotsiaalse ettevõtluse abil maailm paremaks paigaks.
Sotsiaalne ettevõtlus on hetkel ühiskonnas veel pigem tagaplaanil ning jäetakse ka ettevõtlusõppes sageli kõrvale. Ühiskonnaski suhtutakse sotsiaalvaldkonnas raha teenimisse üsna negatiivselt. Kursuse autorid tahavad sotsiaalset ettevõtlust populaariseerida, kummutada hetkel valitsevad eelarvamused, ning tõsta teadlikkust ja arusaama sotsiaalse ettevõtluse vajalikkusest ja kasulikkusest nii õppijate kui ka laiema ühiskonna seas.
Esimeses teemas tutvustatakse sotsiaalset ettevõtlust üldisemalt ja räägitakse sotsiaalsete ettevõtete katuseorganisatsioonidest ning ärikiirenditest.
Teises teemas saab ülevaate sotsiaalse ettevõtluse ajaloost, eesmärkidest ja põhimõtetest ning mõningatest Eesti sotsiaalsetele ettevõtetele suunatud toetustest.
Kolmandas teemas tutvustatakse ühe sotsiaalprogrammi tekkelugu. Konkreetne näide aitab paremini mõista, mis meetoditega on võimalik sotsiaalseid probleeme lahendada.
Neljandas teemas saab ülevaate, milline näeb välja hästi struktureeritud äriplaan ja kuidas seda ettevõtte loomisel ja juhtimisel rakendadatakse.
Viiendas teemas õpetatakse, miks peab sotsiaalset ettevõtet turundama ning mis turundusmeetodid on just alustavas ettevõttes kõige efektiivsemad.
Kuuendas teemas selgitatakse juhi rolli meeskonnas ning õpetatakse ettevõttesiseseid konflikte jätkusuutlikul moel lahendama.
Mooduli edukalt läbinud õppija:
Mooduli edukalt läbinud õppija:
Mooduli edukalt läbinud õppija:
Mooduli edukalt läbinud õppija: