- Avaleht
- Õpijuhis
- Moodul 1
- Teema 1: Mis on üliõpilaste digitaalne kodanikuosalus?
- Teema 2: Kuidas digitaalne kodanikuosalus mõjutab ülikoole (ja muudki)
- Teema 3: Milliseid pädevusi õppijad kui kodanikuühiskonns osalejed arendavad?
- Teema 4: Üliõpilaste digitaalse kodanikuosaluse näited
- Mooduli 1 hindeline test
- Allikad ja lisamaterjalid
- Moodul 2
- Teema 1: Lahendamist vajavad probleemid – tähelepanu keskpunktis globaalsed probleemid
- Teema 2: Oma kogukonna arendamine kodanikuosaluse kaudu
- Teema 3: DKO projekt praktilise õppe (service learning) metoodikat rakendades
- Teema 4: DKO tõstab õppijate pädevuste taset. Sellised on võimalused
- Mooduli 2 hindeline test
- Allikad ja lisamaterjalid
- Moodul 3
- Teema 1: Mida sisaldab suurepärane digitaalne kodanikuosaluse projekt?
- Teema 2: Osalemine oma esimeses digitaalses kodanikuosaluse projektis/algatuses
- Teema 3: Tehnoloogia kasutamine oma kodanikuosaluse tõhustamiseks
- Teema 4: Digitaalsete kodanikuosaluse projektide kavandamine
- Mooduli 3 hindeline test
- Allikad ja lisamaterjalid
- Moodul 4
- Moodul 5
- Teema 1: Projekti kulude ja finantsvajaduste hindamine
- Teema 2: Tähelepanu Lean Startup’ile ehk nutikale idufirmale ja innovatsioonile
- Teema 3: Kodanikuosaluse projektide/eesmärkide ühisrahastamine
- Teema 4: Ettevõtte sotsiaalse vastutuse jõu kasutamine
- Mooduli 5 hindeline test
- Allikad ja lisamaterjalid
- Moodul 6
- Teema 1: Miks on usaldusväärsuse, usalduse ja suhete loomine võtmetähtsusega?
- Teema 2: Üliõpilaste kui aktiivsete kodanike kogukonna arendamine ja kasvatamine
- Teema 3: Missiooniturundus tähelepanu keskpunktis
- Teema 4: Tehnoloogiad ja töövahendid, mis aitavad infot jagada ja levitada
- Mooduli 6 hindeline test
- Allikad ja lisamaterjalid