See teema käsitleb missiooniturunduse kontseptsiooni ja seda, kuidas see võib aidata suurendada õppijate DKO projekti edukust. Selle teema õpieesmärgiks on mõista missiooni turunduse kontseptsiooni ja teada, kuidas välja töötada missiooni ja visiooni ning teadvustada neist saadavat kasu.
Mis on missiooniturundus?
Missiooniturundus on see, kus organisatsiooni missiooni reklaamitakse turundusstrateegia põhiosana.
DKO projektis võib see järgida projekti eesmärkide, tulemuste ja sihtide tutvustamist avalikkusele, et aidata levitada oma projekti sõnumit ja tagada projekti edu.
Üldiselt saame seda teha, sõnastades oma missiooni ja visiooni.
Missioon vs visioon
Missioon keskendub teie DKO projekti eesmärgile. Seda võib vaadelda kui teie DKO projekti põhieesmärke ja põhjendust, miks olete selle teekonna ette võtnud.
Visioon kajastab rohkem teie projekti emotsionaalseid aspekte ja annab tulevikuvisiooni. Visioon annab töötajatele või sidusrühmadele selge ülevaate teie DKO projekti eesmärgist ja tähendusest.
Vaadake seda videot, mis käsitleb visiooni ja missiooni kirjeldusi üksikasjalikumalt.
https://youtu.be/lJUrQKY_A5g?t=12
Missiooni väljatöötamise inspiratsiooniks
Te pole kindel, kust alustada oma missiooni väljatöötamisega? Klikkige alloleval lingil, kust leiate näited 100 missioonist:
This project has been funded with support from the European Commission. The author is solely responsible for this publication (communication) and the Commission accepts no responsibility for any use may be made of the information contained therein.
Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame küpsiseid. Loe lähemalt kasutustingimustest.