Juurdepääsetavus
Otsi
Juurdepääsetavus
Otsi
Ava menüü
Sulge menüü
Mobiili peamenüü
Avaleht
Ülevaade kursusest
Kursuse õppejõud
1. Õppimise kolm suurt sihti tänapäeval
1.1 Näited ja selgitused
1.2 Lisalugemist
1.3 Enesehindamise test
2. Õppimise viisid
2.1 Näited ja selgitused
2.2 Lisalugemist
2.3 Enesehindamise test
3. Nüüdisaegse õpikäsituse põhiprintsiibid
3.1 Näited ja selgitused
3.2 Lisalugemist
3.3 Enesehindamise test
4. Õpetajakesksest õppijakeskse õpetamiseni
4.1 Näited ja selgitused
4.2 Lisalugemist
5. Nüüdisaegse õpikäsituse mudel
5.1 Näited ja selgitused
5.2 Lisalugemist
6. Hindamine nüüdisaegses õpikäsituses
6.1 Selgitused ja näited
6.2 Lisalugemist
6.3 Enesehindamise test
7. Nüüdisaegse õpikäsituse rakendamine
7.1 Õpetajate lood
7.2 Õppijate lood
7.3 Uuringud Eesti koolides
7.3 Enesehindamise test
Sulge
Otsi
Otsi:
Otsi
Nüüdisaegne õpikäsitus
5.2 Lisalugemist
Postareff, L. & Lindblom-Ylänne, S. (2008). Variation in teachers’ description of teaching: Broadening the understanding of teaching in higher education. Learning and Instruction, 18, 109–102.
postareff_lindblom-ylanne_2008._variation_in_teachers_descriptions_of_teaching.pdf
Eelmine
Järgmine
Avaleht
Ülevaade kursusest
Kursuse õppejõud
1. Õppimise kolm suurt sihti tänapäeval
1.1 Näited ja selgitused
1.2 Lisalugemist
1.3 Enesehindamise test
2. Õppimise viisid
2.1 Näited ja selgitused
2.2 Lisalugemist
2.3 Enesehindamise test
3. Nüüdisaegse õpikäsituse põhiprintsiibid
3.1 Näited ja selgitused
3.2 Lisalugemist
3.3 Enesehindamise test
4. Õpetajakesksest õppijakeskse õpetamiseni
4.1 Näited ja selgitused
4.2 Lisalugemist
5. Nüüdisaegse õpikäsituse mudel
5.1 Näited ja selgitused
5.2 Lisalugemist
6. Hindamine nüüdisaegses õpikäsituses
6.1 Selgitused ja näited
6.2 Lisalugemist
6.3 Enesehindamise test
7. Nüüdisaegse õpikäsituse rakendamine
7.1 Õpetajate lood
7.2 Õppijate lood
7.3 Uuringud Eesti koolides
7.3 Enesehindamise test
Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame küpsiseid. Loe lähemalt kasutustingimustest.
Kasutustingimused
Nõustun
Ei nõustu