Nüüdisaegne õpikäsitus

7.3 Uuringud Eesti koolides

Kuivõrd on Eesti koolides ja ülikoolides nüüdisaegne õpikäsitus rakendunud? Loe Kumpas-Lenk jt (2017) ja Poom-Valickis jt (2016) artikleid, mis selle üle arutlevad. Esimene artikkel keskendub väljundipõhisele hindamisele ülikoolis ning toob esile mitmed tegurid, mis raskendavad selle rakendamist. Artikkel pakub mõtteainet õppijale ja õpetajale ka väljaspool üldhariduskoole. Teine artikkel toob näiteid õppija autonoomsuse toetamise ja tunni struktureerimise viisidest ning selgitab, miks see õppija kaasatuse seisukohast oluline on.

Kumpas-Lenk jt (2017) Väljundipõhine õpe – kas õppimisse panustava ja kaasatud üliõpilase kujundaja?

Poom-Valickis jt (2016) Õpetajate juhendamispraktika seosed õpilaste kaasatusega õppimisse I ja III kooliastme tundides