A. (kui sinu klassis on moslemid)
-
Korraldan klassis arutelu (erinevad töötoad) “Miks on islamis prohvet Muhamedi kujutamine sensitiivne teema?” ja uurin laiemalt, mis on õpilaste jaoks sensitiivsed teemad ja miks on neist raske rääkida?
-
Kõnetan klassi moslemitest õpilasi ja räägin nendega sellel teemal.
-
Arvestan olukorraga, et antud käitumisel võivad olla edasist konflikti õhutavad tagajärjed.
-
Kaasan arutellu lapsevanemad.
B. (kui ei ole moslemeid ei klassis ega koolis)
-
Korraldan klassis arutelu (erinevad töötoad) “Miks on islamis prohvet Muhamedi kujutamine sensitiivne teema?” ja uurin laiemalt, mis on õpilaste jaoks sensitiivsed teemad ja miks on neist raske rääkida?
-
Arvestan olukorraga, et antud käitumisel võivad olla edaspidi konflikti õhutavad tagajärjed