Ülevaade erivajaduste identifitseerimise olemusest ja ajaloost
Kirjandus
Kasutatud kirjandus:
- Eestu Vabariigi põhiseadus. https://www.riigiteataja.ee/akt/127042011002&leiaKehtiv
- Eesti Vabariigi lastekaitse seadus. https://www.riigiteataja.ee/akt/111072013007&leiaKehtiv
- Koolieelse lasteasutuse seadus. https://www.riigiteataja.ee/akt/114032011006&leiaKehtiv
- Põhikooli ja gümnaasiumiseadus. https://www.riigiteataja.ee/akt/111072013002&leiaKehtiv
- Koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava. https://www.riigiteataja.ee/akt/13351772&leiaKehtiv
- Põhikooli riiklik õppekava. https://www.riigiteataja.ee/akt/128082013007&leiaKehtiv
- Sattler, J.M. (2001). Assessment of children. Cognitive applications (4th ed)
- Semago, M.M. (1999). Psihologo-mediko-pedagogitsheskoe obsledovanie rebjonka. Kirjastus Arkti, Moskva
- Sõerd, J. (koost.) (1994). Koolipsühholoogi testikäsiraamat. Lk 5-17. Tln: Haridustöötajate Koolituskeskus
Soovitatav kirjandus:
- Palts, K., Häidkind, P. (2013). Lapse arengu hindamine. Lapse arengu hindamise ja toetamise juhendmaterjal koolieelsetele lasteasutustele. Lk. 7-29. http://www.hm.ee/sites/default/files/juhendmaterjal_alusharidus.pdf
Käesoleva sisupaketiga haakuvad temaatiliselt järgmised sisupaketid:
- Hindamise objekt ja potentsiaalsed arenguhälvete tunnused lastel vanuses 0-14 aastat. http://sisu.ut.ee/evidobjekt
- Laste arengutaseme hindamise tüübid ja meetodid ning õpetajate pädevus laste hindamisel. http://sisu.ut.ee/evidmeetod
- Laste uurimise spetsiifika ja erivajadustega laste uurimine. http://sisu.ut.ee/evidlapsed
- Hindamise ja nõustamise korraldus Eestis. http://sisu.ut.ee/evidkorraldus
- Laste õpetamise ja kasvatamise diferentseerimine erivajaduste identifitseerimise väljundina. http://sisu.ut.ee/eviddiferents