Ülevaade erivajaduste identifitseerimise olemusest ja ajaloost

Enesetest

test.png

Järgnevalt on Sul võimalik sisupaketi omandatust kontrollida. Enesetestis on küsimused, millele selle sisupaketi edukalt läbinu peaks kindlasti oskama vastata. Kui Sa mõnele küsimusele vastates ebaõnnestud, siis pole midagi katki. Õpi pisut veel ja proovi uuesti!

Testis on 6 küsimust ja iga õigesti vastatud küsimus annab ühe punkti. Testi saad sooritada piiramatu arv kordi.

Milline järgnevatest valikutest annab kõige paremini edasi erivajaduste identifitseerimise ja hindamise omavahelist suhet?

Eesti Vabariigi seadusandlus kindlustab kõigile õiguse võimetekohasele haridusele, mis arvestab õppija individuaalseid vajadusi ja iseärasusi. Sellise hariduse peaks tagama laste arengu jälgimine ja hindamine, mille vajalikkus on sisse kirjutatud

Laste arengutaseme hindamine teaduslikus mõttes sai alguse 19.sajandi lõpus ning sellest peale on sellesse panustanud paljud teadlased. Ühenda järgnevalt loetletud teadlased nende panusega. 

A.Binet, T.Simon, R.Wechsler
intelligentsuse mõõtmine

Unselect

laste oskuste arengulise järgnevuse kirjeldus

Unselect

laste arenguliste muutuste selgitus

Unselect

A.Gesell
intelligentsuse mõõtmine

Unselect

laste oskuste arengulise järgnevuse kirjeldus

Unselect

laste arenguliste muutuste selgitus

Unselect

J.Piaget, L.S. Võgotski, E.Erikson
intelligentsuse mõõtmine

Unselect

laste oskuste arengulise järgnevuse kirjeldus

Unselect

laste arenguliste muutuste selgitus

Unselect

Hindamise  on jõuda tervikliku arusaamani lapse oskuste-teadmiste-võimete nõrkadest ja tugevatest külgedest (tasemest) ning selle  erivajadustega laste puhul on hälbe pedagoogilis-psühholoogiline kirjeldus.

Erivajaduste identifitseerimine on protsess|mis koosneb kolmest põhilisest etapist: (kasutage nimetavat käänet) ja .

Lapse erivajaduste kindlaks tegemine algab märkamisest. Märgatakse, et


 

Accept Cookies