Tere tulemast !

Tänapäevases suuresti digitaalsete ressursside ja vahendite kaudu toimivas maailmas on hariduses üha enam teemaks tõusnud nende ressursside efektiivne ja mõtestatud kasutamine.  Mida hõlmab endas laiemalt digipädevuse mõiste ja milliste mudelite abil on püütud seda kirjeldada, saab lugeda Haridus- ja Noorteameti leheküljelt digipadevus.ee ning Tartu Ülikooli erialade-üleselt digipädevuse lehestikult. Mis, kuidas ja miks rääkida digipädevustest humanitaaria valdkonnas, arutlesime koos Tartu Ülikooli digihumanitaaria ja infoühiskonna keskusega (vt Digipädevused humanitaarias).

Selle leheküljele on loonud Haridus-ja noorteameti IT Akadeemia toetusel Tartu ülikooli maailma keelte ja kultuuride kolledži arendusprojekt "Võõrkeeltega seotud erialaste digipädevuste arendamine TÜ maailma keelte ja kultuuride kolledžis"  (VEDA). Et kaardistada ja arendada võõrkeele ja -kultuuride õpetamisel vajalikke erialaseid digipädevusi, oleme alustanud oma töiste kogemuste jagamisest (Kogemusseminarid), samuti oleme siia lehele koondamas praktilisi erialaseid õppematerjale (Õpivara). Rahvusvahelise kogemuse kaasamiseks leidis aset arutelupäev Digital practices workshop ning VEDA tegemisi oleme tutvustanud ka Eesti laiemale publikule (VEDA tegemistest).

 

 

Kasulikku uurimist soovides,

Marge Käsper ja Merje Miliste,  VEDA vedajad

 

 

The events and materials gathered on this site in the Discipline Specific Digital Competencies Project at the University of Tartu College of Foreign Languages and Cultures have been supported by the Education and Youth Board of Estonia through IT Academy program.

jh