Avaleht
Kanaliülesed turunduskommunikatsioonivõtted
Autor: Peeter Kruusvall, MA (kommunikatsioonijuhtimine)
Juhendaja: professor Triin Vihalemm (kommunikatsiooniuuringud)
Käesolev iseseisva lugemise materjal kuulub aine „Turunduskommunikatsioon ja tarbijakäitumine” programmi. Selle läbitöötanud üliõpilane:
- oskab eristada kanaliüleseid turunduskommunikatsioonivõtteid;
- integreerida erinevaid turunduskommunikatsioonivõtteid erinevate kanalitega ning
- oskab neid loovalt rakendada.
Iseseisva lugemise materjal annab ülevaate kanaliülestest turunduskommunikatsioonivõtetest ning nende rakendusvõimalustest erinevates turunduskommunikatsioonitegevustes ja -kanalites.
Iga alateema juurde on lisatud ka materjali omandamist hõlbustavad ja selgitavad näited ning kordamisküsimused. Materjali lõppu on lisatud valikvastustega kordamisküsimused omandatud teadmiste kontrolliks.
Saamaks tervikpilti integreeritud turunduskommunikatsioonist erinevate turunduskommunikatsioonikanalite ja -võtete ristkasutuse kaudu, on soovituslik lisaks tutvuda ka järgmiste õpiobjektidega:
- integreeritud turunduskommunikatsioon; traditsioonilised turunduskommunikatsioonikanalid
https://sisu.ut.ee/turunduskommunikatsioon1; - veebipõhised turunduskommunikatsioonikanalid,
https://sisu.ut.ee/turunduskommunikatsioon2; - turunduskommunikatsioonikanalite ja võtete omavaheline integreerimine; m-turundus; regulatsioon ja eetika turunduskommunikatsioonis
https://sisu.ut.ee/turunduskommunikatsioon4.
Sihtrühm: ajakirjanduse ja kommunikatsiooni bakalaureusekava ning kommunikatsioonijuhtimise magistrikava üliõpilased.
Märksõnad: kanaliülesed turunduskommunikatsioonivõtted ja -võtete kogumid, muugitoetus, sündmusturundus, sponsorlus, tootearendus turunduskommunikatsioonis, kliendisuhtluse korraldamine, suusõnaline turundus, viirusturundus, geriljaturundus.