2. Kokkuvõte

Paljud turunduskommunikatsioonivõtted on erinevaid kanaleid ja ka tegevusi integreerivad ning neid ei saa vaid kanalipõhiselt piiritleda. Siiski on turunduskommunikatsiooni planeerimisel oluline eristada ja jälgida, millised kanalid on antud vormi jaoks kõige efektiivsemad ning milliste kanalitega ja tegevustega neid siduda, et saavutada oodatud tulemus. Kanalite integreerimisel tuleb aga kindlasti arvestada ka erinevate kasutajaskondadega ning üle vaadata kampaaniasõnumi sobivus. Sõnum, mis töötab väga hästi ühes kanalis, võib anda nullilähedase või isegi negatiivse efekti teises kanalis. Samuti peab jälgima, et erinevates kanalites ei kasutataks väga vastuolulisi sõnumeid. Radikaalne viirusturunduslik sõnum võib tuua ootamatult tugeva efekti, ent sama suur ja isegi suurem on tõenäosus organisatsiooni mainet kahjustada või lojaalseid kliente eksitada või pahandada.

Allikaid täiendavaks inspiratsiooniks nutikate turunduskommunikatsioonitegevuste planeerimiseks: