5. Kasutatud allikad

  1. Adforum kodulehekülg, URL (kasutatud märts 2017) http://www.adforum.com/awardorganization/6650180/showcase/2011/ad/34464877.
  2. Arikan, A. (2008). Multichannel Marketing: metrics and methods for on and offline success. Indianapolis: Wiley Publishing.
  3. Ads of the Worldi kodulehekülg, URL (kasutatud veebruar 2012)http://adsoftheworld.com/media/ambient/reebok_crossfit_3d_street_art.
  4. Duncan, T., Moriarty, S. E. (2006). How integrated marketing communication’s ‘touchpoints’ can operationalize the service-dominant logic? Vargo, S. L., Lusch, R. F. (toim). Teoses: The service-dominant logic of marketing: Dialog, debate and directions. Armonk, NY: M. E. Sharpe, 236-249.
  5. Duncan, T. (2002). IMC: Using advertising and promotion to build brands. New York: McGraw-Hill.
  6. Epica Awardsi kodulehekülg, URL (kasutatud märts 2017) http://results.epica-awards.com/2011/09-00331-PRE.html.
  7. Estrin, I. (2012). Ettekanne. Password 2012. Tallinn, 16. märts.
  8. Jõesaar, A. (2012). Autori intervjuu. Tallinn, 24. aprill.
  9. Kindel, H. (2012). Autori intrevjuu. Tallinn, 3. mai.
  10. Keller, K. L. 2001. Mastering the marketing communications mix: Micro and macro perspectives on integrated marketing communication programs. – Journal of Marketing Management, 17, 7/8, 819-847.
  11. Kotler, P., Keller, K. L. (2006). Marketing management. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall.
  12. Kuusik, A., Aarna, K., Mehine, T., Prinsthal, I., Sepp, L., Seppo, M., Virk, K. (2010). Teadlik turundus. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus.
  13. Lucka, E., Moffatt, J. (2009). IMC: Has anything really changed? A new perspective on an old definition. – Journal of Marketing Communications, Vol. 15, 5, 311-325.
  14. Maimik, A. (2012). Jumal formaadis. Eesti Päevaleht, 26. märts, URL (kasutatud aprill 2012)http://www.epl.ee/news/arvamus/andres-maimik-jumal-formaadis.d?id=64127961.
  15. Mcgrath, J. (2005). A Pilot Study Testing Aspects of the Integrated Marketing Communications Concept. – Journal of Marketing Communications, Vol. 11, 3, 191-214.
  16. Mind the Curbi kodulehekülg, URL (kasutatud jaanuar 2012) http://www.mindthecurb.com/case-studies.asp.
  17. Mirme, O. (2012). Turundajate võimalused telesaadete sisuloomes. Product placement and branded entertainment. Ettekanne. Password 2012. Tallinn, 15. märts.
  18. Muldme, A. (2012). Ettekanne. Password 2012. Tallinn, 16. märts.
  19. Omniva kodulehekülg, URL (kasutatud märts 2017) https://www.omniva.ee/ari/reklaam/reklaam_postiga.
  20. Picton, D., Broderick, A. (2005). Integrated Marketing Communications, Harlow: FT Prentice Hall.
  21. Sinisalu, H. (2012), Barclays Bank: Agentuuri valikul on tähtsaim nende omavaheline koostöövõime, URL (kasutatud aprill 2012) http://www.best-marketing.ee/article/2012/3/22/barclays_bank_agentuuri_valikul_on_tahtsaim_nende_omavaheline_koostoovoime.
  22. Smith, P. R., Zook, Z. (2011) Marketing Communications: integrating offline and online with social media, London: Kogan Page.
  23. Soonvald, U. (2012). Varjatud tootereklaam ETV „Alpimajas”? ERR lükkab süüdistused ümber. Delfi, 15. mai, URL (kasutatud mai 2012) http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/varjatud-tootereklaam-etv-alpimajas-err-lukkab-suudistused-umber.d?id=64396122.
  24. Southern, D. (2012). Ettekanne. Password 2012, Tallinn.
  25. Tõnson, M. (2009). Infomonopolide aeg on pöördumatult otsas. Eesti Ekspress, 23. aprill.
  26. Wheldon, D. (2012) Ettekanne. Password 2012, Tallinn, 15. märts.
Accept Cookies