tarbija operatiivne reageerimisvõimalus reklaamile
tarbijat köitvad meeleolukad reklaamkuuldemängud
saadete vahele peidetud reklaamsõnumid
suurendab kommunikatsiooni ja turunduse omavahelist integreeritust
kasutab turunduskommunikatsiooni planeerimiseks ja elluviimiseks peamiselt nüüdisaegseid online-kanaleid
kasutab kõiki võimalikke eesmärgini/tarbijani parimal viisil jõudvaid kanaleid omavahel optimaalselt kombineerituna
Mõõdik, millega mõõdetakse reklaami meeldivust sihtrühmas
Suhtarv, mis näitab, kui palju iga kampaania peale kulutatud ühik ettevõttele tulu tagasi tõi
Suhtarv, mis näitab, kui palju jäi kampaaniasse investeeritud raha üle
toodete eriväljapanek kaupluses
toodete kujunduslik paigutamine trüki- või telereklaamile
brändide näitamine ja bränditoodete kasutamine saates/filmis kommertseesmärgil
pakendit tagastades on tarbijal võimalik osa kauba hinnast tagasi saada
pakendi kujundus seostub brändiga
võimaldab tooted komplekteerida kampaaniapakkumisteks
Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame küpsiseid. Loe lähemalt kasutustingimustest.