5. Kasutatud allikad
- Adforum kodulehekülg, URL (kasutatud märts 2017) http://www.adforum.com/awardorganization/6650180/showcase/2011/ad/34464877.
- Arikan, A. (2008). Multichannel Marketing: metrics and methods for on and offline success. Indianapolis: Wiley Publishing.
- Ads of the Worldi kodulehekülg, URL (kasutatud veebruar 2012)http://adsoftheworld.com/media/ambient/reebok_crossfit_3d_street_art.
- Duncan, T., Moriarty, S. E. (2006). How integrated marketing communication’s ‘touchpoints’ can operationalize the service-dominant logic? Vargo, S. L., Lusch, R. F. (toim). Teoses: The service-dominant logic of marketing: Dialog, debate and directions. Armonk, NY: M. E. Sharpe, 236-249.
- Duncan, T. (2002). IMC: Using advertising and promotion to build brands. New York: McGraw-Hill.
- Epica Awardsi kodulehekülg, URL (kasutatud märts 2017) http://results.epica-awards.com/2011/09-00331-PRE.html.
- Estrin, I. (2012). Ettekanne. Password 2012. Tallinn, 16. märts.
- Jõesaar, A. (2012). Autori intervjuu. Tallinn, 24. aprill.
- Kindel, H. (2012). Autori intrevjuu. Tallinn, 3. mai.
- Keller, K. L. 2001. Mastering the marketing communications mix: Micro and macro perspectives on integrated marketing communication programs. – Journal of Marketing Management, 17, 7/8, 819-847.
- Kotler, P., Keller, K. L. (2006). Marketing management. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall.
- Kuusik, A., Aarna, K., Mehine, T., Prinsthal, I., Sepp, L., Seppo, M., Virk, K. (2010). Teadlik turundus. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus.
- Lucka, E., Moffatt, J. (2009). IMC: Has anything really changed? A new perspective on an old definition. – Journal of Marketing Communications, Vol. 15, 5, 311-325.
- Maimik, A. (2012). Jumal formaadis. Eesti Päevaleht, 26. märts, URL (kasutatud aprill 2012)http://www.epl.ee/news/arvamus/andres-maimik-jumal-formaadis.d?id=64127961.
- Mcgrath, J. (2005). A Pilot Study Testing Aspects of the Integrated Marketing Communications Concept. – Journal of Marketing Communications, Vol. 11, 3, 191-214.
- Mind the Curbi kodulehekülg, URL (kasutatud jaanuar 2012) http://www.mindthecurb.com/case-studies.asp.
- Mirme, O. (2012). Turundajate võimalused telesaadete sisuloomes. Product placement and branded entertainment. Ettekanne. Password 2012. Tallinn, 15. märts.
- Muldme, A. (2012). Ettekanne. Password 2012. Tallinn, 16. märts.
- Omniva kodulehekülg, URL (kasutatud märts 2017) https://www.omniva.ee/ari/reklaam/reklaam_postiga.
- Picton, D., Broderick, A. (2005). Integrated Marketing Communications, Harlow: FT Prentice Hall.
- Sinisalu, H. (2012), Barclays Bank: Agentuuri valikul on tähtsaim nende omavaheline koostöövõime, URL (kasutatud aprill 2012) http://www.best-marketing.ee/article/2012/3/22/barclays_bank_agentuuri_valikul_on_tahtsaim_nende_omavaheline_koostoovoime.
- Smith, P. R., Zook, Z. (2011) Marketing Communications: integrating offline and online with social media, London: Kogan Page.
- Soonvald, U. (2012). Varjatud tootereklaam ETV „Alpimajas”? ERR lükkab süüdistused ümber. Delfi, 15. mai, URL (kasutatud mai 2012) http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/varjatud-tootereklaam-etv-alpimajas-err-lukkab-suudistused-umber.d?id=64396122.
- Southern, D. (2012). Ettekanne. Password 2012, Tallinn.
- Tõnson, M. (2009). Infomonopolide aeg on pöördumatult otsas. Eesti Ekspress, 23. aprill.
- Wheldon, D. (2012) Ettekanne. Password 2012, Tallinn, 15. märts.