4. Kasutatud allikad

  1. Eensalu, M. (2009). Arvamusliidrite roll tarbimispraktikate kujundamisel. Magistritöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
  2. Eesti Reklaamiagentuuride Liidu kodulehekülg. URL (kasutatud aprill 2012) http://www.eral.ee/page.php?nid=18&pid=13&rid=1.
  3. Etgar, M. (2008). A descriptive model of the consumer co-production process. – Journal of the Academy of Marketing Science. Springer Science & Business, 36:97-108.
  4. Fahy, J., Farrelly, F., Quester, P. (2004). Competitive advantage through sponsorship: A conceptual model and research propositions. – European Journal of Marketing, 38 (8), 1013-1030.
  5. Hunter, A. (2012). Ettekanne. Password 2012. Tallinn, 15. märts.
  6. Jantsch, J. (2012). Soovitusmootor. Kuidas panna äri end ise turundama. Tallinn: Äripäeva Kirjastus.
  7. Kuusik, A., Aarna, K., Mehine, T., Prinsthal, I., Sepp, L., Seppo, M., Virk, K. (2010). Teadlik turundus. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus.
  8. Meenaghan, J. A. (1983). Commercial sponsorship. – European Journal of Marketing, 17 (7), 5-73.
  9. Olenski, S. (2011). Why Brand Marketers Need More Brand Ambassadors. URL (kasutatud aprill 2012)http://socialmediatoday.com/steve-olenski/412222/why-brand-marketers-need-more-brand-ambassadors.
  10. Orgcomi kodulehekülg. URL (kasutatud märts 2012) http://www.orgcom.ee/mis_on_yritusturundus.html.
  11. Pinn, M. (2011). WAZZAP? 2011 kaubandusturunduse seminaril. Äripäev, URL (kasutatud aprill 2012) http://www.best-marketing.ee/article/2011/11/16/
    allahindlus_on_lihtsaim_viis_kunde_poodi_meelitada_kusimus_on_kas_koiki_tooteid_on_motet_odavalt_ara_anda
    .
  12. Priimägi, L. (2012). Raadiointervjuu. Vikerraadio 2012 http://vikerraadio.err.ee/helid?main_id=1770611.
  13. Shih, C. C. (2011) The Facebook Era: tapping online social networks to market, sell, and innovate. Boston: Pearson Education/Prentice Hall.
  14. Sinisalu, H. (2012). Vytautas mineraalvee viraalvideo äratab maailmas tähelepanu. URL (kasutatud aprill 2012)http://www.best-marketing.ee/article/2012/3/30/vytautas_mineraalvee_viraalvideo_aratab_maailmas_tahelepanu
  15. Smith, P. R., Zook, Z. (2011) Marketing Communications: integrating offline and online with social media. London: Kogan Page.
  16. Southern, D. (2012). Midagi uut. Ettekanne. Password 2012, Tallinn.
Accept Cookies