Liigu edasi põhisisu juurde

4. Kasutatud allikad

  1. Eensalu, M. (2009). Arvamusliidrite roll tarbimispraktikate kujundamisel. Magistritöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
  2. Eesti Reklaamiagentuuride Liidu kodulehekülg. URL (kasutatud aprill 2012) http://www.eral.ee/page.php?nid=18&pid=13&rid=1.
  3. Etgar, M. (2008). A descriptive model of the consumer co-production process. – Journal of the Academy of Marketing Science. Springer Science & Business, 36:97-108.
  4. Fahy, J., Farrelly, F., Quester, P. (2004). Competitive advantage through sponsorship: A conceptual model and research propositions. – European Journal of Marketing, 38 (8), 1013-1030.
  5. Hunter, A. (2012). Ettekanne. Password 2012. Tallinn, 15. märts.
  6. Jantsch, J. (2012). Soovitusmootor. Kuidas panna äri end ise turundama. Tallinn: Äripäeva Kirjastus.
  7. Kuusik, A., Aarna, K., Mehine, T., Prinsthal, I., Sepp, L., Seppo, M., Virk, K. (2010). Teadlik turundus. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus.
  8. Meenaghan, J. A. (1983). Commercial sponsorship. – European Journal of Marketing, 17 (7), 5-73.
  9. Olenski, S. (2011). Why Brand Marketers Need More Brand Ambassadors. URL (kasutatud aprill 2012)http://socialmediatoday.com/steve-olenski/412222/why-brand-marketers-need-more-brand-ambassadors.
  10. Orgcomi kodulehekülg. URL (kasutatud märts 2012) http://www.orgcom.ee/mis_on_yritusturundus.html.
  11. Pinn, M. (2011). WAZZAP? 2011 kaubandusturunduse seminaril. Äripäev, URL (kasutatud aprill 2012) http://www.best-marketing.ee/article/2011/11/16/
    allahindlus_on_lihtsaim_viis_kunde_poodi_meelitada_kusimus_on_kas_koiki_tooteid_on_motet_odavalt_ara_anda
    .
  12. Priimägi, L. (2012). Raadiointervjuu. Vikerraadio 2012 http://vikerraadio.err.ee/helid?main_id=1770611.
  13. Shih, C. C. (2011) The Facebook Era: tapping online social networks to market, sell, and innovate. Boston: Pearson Education/Prentice Hall.
  14. Sinisalu, H. (2012). Vytautas mineraalvee viraalvideo äratab maailmas tähelepanu. URL (kasutatud aprill 2012)http://www.best-marketing.ee/article/2012/3/30/vytautas_mineraalvee_viraalvideo_aratab_maailmas_tahelepanu
  15. Smith, P. R., Zook, Z. (2011) Marketing Communications: integrating offline and online with social media. London: Kogan Page.
  16. Southern, D. (2012). Midagi uut. Ettekanne. Password 2012, Tallinn.
Accept Cookies