turundada võimalikult efektiivselt geriljasid
nutikalt seadustega manipuleerides saada tasuta reklaami
nutikate turunduskommunikatsioonivõtetega anda kampaaniale suurem meediaväärtus kui reklaamieelarve seda võimaldaks
ühekordne riiklik toetus ettevõtte müügitulemuste parandamiseks
turunduskommunikatsioonitegevus, mille eesmärk on mõjutada kliente (rohkem) ostma ja edasimüüjaid (rohkem) müüma
kampaania, mille käigus müüdud kaubalt teenitud tulu läheb heategevusliku projekti toetuseks
tarbija kaasamist tootearenduse erinevatesse etappidesse
organisatsioonidevahelist koostööd uute toodete väljatöötamisel
kõigi ettevõtte töötajate kaasamist tootearendusprotsessi
Müüa võimalikult soodsa hinnaga võimalikult palju kaupa
Voucher'i ostnud klientidele kulub vähem aega ning ettevõte saab sellevõrra rohkem teenust müüa
Meelitada ettevõtte toodet või teenust tarbima võimalikult palju uusi kliente
ettevõtte müügiesindajad, kes bränditooteid reklaamivad ja tutvustavad
konkreetse ettevõtte värvatud brändi agendid, kes kokkulepitud tasu eest edastavad brändiinfot sõpradele ja tuttavatele
brändi veendunud ja lojaalsed fännid, kes vabatahtlikult positiivset brändisõnumit levitavad
Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame küpsiseid. Loe lähemalt kasutustingimustest.