Laste ja noorte online-käitumise kohta on kirjutatud palju põnevaid teadustöid, nende hulgas valmib igal kevadel mitmeid temaatilisi üliõpilastöid. EU Kids Online projektiga seonduvatest bakalaureuse- ja magistritöödest võib välja tuua näiteks järgmiseid (lingid viivad andmebaasi lehele, kust on võimalik alla laadida töö terviktekst):
Freienthal, T.-A. (2018). “Netipervertide” kuvand noorte seas: Eesti gümnasistide kogemused ja hinnangud. Bakalaureusetöö. Juh. M. Murumaa-Mengel. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppekava.
Kaljuvee, K. (2018). Eesti teismeliste ootused mikrokuulsuste loodud sisule. Magistritöö. Juh. M. Murumaa-Mengel. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, kommunikatsioonijuhtimise õppekava.
Lipu, M. (2018). Eesti laste ja vanemate Facebooki-sõprus: omavahelise suhtlusega seotud kogemused ja arvamused. Magistritöö. Juh. A. Siibak. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, kommunikatsioonijuhtimise õppekava.
Otsus, M. (2018). Põhikooli õpilaste ja õpetajate kommunikatsioon sotsiaalmeedias: õpilaste kogemus. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppekava.
Sukk, M. (2018). Online-osalus ja mitte-osalus: Eesti noorte arvamused ja kogemused. Magistritöö. Juh. A. Siibak. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, sotsioloogia õppekava.
Agur, I. (2017). Nutiseadmete kasutamise võimalused ja riskid väikelaste arengus: Tartu linna sõimerühmade õpetajate hinnangud. Bakalaureusetöö. Juh. M. Murumaa-Mengel. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppekava.
Muuli, L. M. (2017). Eesti youtuber’ite eneseesitlus, auditooriumi ja privaatsuse taju. Bakalaureusetöö. Juh. M. Murumaa-Mengel. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppekava.
Perm, K. (2017). Youtuber’ite jälgimise põhjused ja harjumused 15–17 aastaste tüdrukute hulgas. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppekava.
Karnö, C. (2016). Eesti noorte kokkupuude pornograafilise meediasisuga ning seonduvad pädevused: ekspertide hinnangud. Bakalaureusetöö. Juh. M. Murumaa-Mengel. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppekava.
Koolmeister, J. (2016). Profileerimise tajumisest internetis gümnaasiumiõpilaste seas. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, infokorralduse õppekava.
Heinalo, M. (2015). Küberkiusamise kõrvaltvaatajate roll ja tegutsemismotiivid Ask.fm keskkonna näitel. Bakalaureusetöö. Juh. M. Murumaa-Mengel. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppekava.
Kaljuvee, K. (2015). Eesti sotsiaalmeedia mikrokuulsuste poolt kasutatavad tähelepanu pälvimise strateegiad. Bakalaureusetöö. Juh. M. Murumaa-Mengel. Tartu Ülikool: Ühiskonnateaduste instituut, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppekava.
Kald, I. (2014). 1. ja 2. klassi laste online-riskikogemused ja toimetulekustrateegiad. Magistritöö. Juh. V. Kalmus. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Romanenkov, K. (2014). Internetikasutuse sotsiaalse vahendamise praktikad 9-12-aastaste laste vanemate seas. Magistritöö. Juh. V. Kalmus. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Suumann, G. (2014). 12-13-aastaste arvamused oma vanemate sotsiaalmeedia kasutuse kohta. Magistritöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Toodo, B. (2014). 13-16aastaste noorte ja nende vanemate teadlikkus internetiriskidest. Bakalaureusetöö. Juh. V. Kalmus. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Johanson, K. (2013). 6–7-aastaste laste endi hinnang suhtlusportaalide kasutamisele Tartu lasteaedade näitel. Bakalaureusetöö. Juh. P. Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Kangur, K. (2013). Poiste ja tüdrukute kübersuhete loomise motiivide võrdlus Lääne-virumaa III kooliastme õpilaste näitel. Magistritöö. Juh. P. Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Narruskberg, E. (2013). Koolikiusamise kajastumine meediakanalites 4.- 12. klassi õpilaste hinnangul. Bakalaureusetöö. Juh. K. Kõiv. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Pent, K. (2013). Kiusamiskäitumise ja prosotsiaalsete oskuste seosed sotsiaalse staatuse ja tajutud populaarsusega 5.-6. klassi poistel ja tüdrukutel. Magistritöö. Juh. K. Tropp. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Raudvassar, L. (2013). Õpetajate võimalused õpilaste meediapädevuse arendamiseks läbiva teema kaudu. Magistritöö. Juh. K. Ugur. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Roodus, M. (2013). Kuni 13-aastaste laste vanemate hinnang nende lapse tegevusele sotsiaalvõrgustikes. Magistritöö. Juh. P. Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Rooste, K. (2013). Algklassiõpetajate ja -õpilaste suhtlustrendid Facebookis: õpetajate kogemused. Magistritöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Tennenberg, K. (2013). Eesti 6-7-aastaste lasteaialaste teadlikkus internetis valitsevatest privaatsus- ja sisuriskidest ja kokkupuude nende riskidega laste endi hinnangul Tartu linna lasteaedade näitel. Bakalaureusetöö. Juh. P. Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Tuuling, T. (2013). Küberkiusamise toimetulekustrateegiad 14-15 aastaste õpilaste hinnangul kolme Tartu kooli näitel. Bakalaureusetöö. Juh. P. Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Vesi, I. (2013). Koolieelikute ekraanimeediumite tarbimine ja lastevanemate hoiakud, hirmud ja reeglid seoses oma lapse ekraanimeediumite tarbimisega. Magistritöö. Juh. M. Taimalu. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Võime, M. (2013). Laste interneti liigkasutus ja selle seosed vanemliku vahendamisega. Magistritöö. Juh. V. Kalmus. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Buht, L. (2012). Teismelistevahelised kiuslikud suhted Facebooki keskkonnas Otepää gümnaasiumi tüdrukute näitel. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Ebral, R. (2012). Alaealiste karistuslikud hoiakud küberkiusamise suhtes. Magistritöö. Juh. A. Markina. Tartu: Tartu Ülikooli õigusteaduskond.
Hein, H. (2012). Noorte tõlgendused suhtlusportaalidest kui sotsiaalsed representatsioonid. Bakalaureusetöö. Juh. A. Rämmer. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Jänes, L. (2012). Tartu linna asenduskodudes elavate kooliealiste laste meediakogemus. Bakalaureusetöö. Juh. K. Ugur. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Kisly, I. (2012). Arvutimängude mängimine Narva gümnaasiumide õpilaste hinnangul ja selle seosed impulsiivsusega. Bakalaureusetöö. Juh. P. Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Komp, L. (2012). Oluliste teiste roll 3. klassi laste toimetulemisel online-riskidega. Magistritöö. Juh. V. Kalmus. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Lattik, M. (2012). Poiste ja tüdrukute moraalne käitumine internetis ja reaalses elus nende endi hinnangul Tartu linna kahe gümnaasiumi näitel. Bakalaureusetöö. Juh. P.Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Raudsepp, K. (2012). Internetisõltuvus ja selle seosed kooliga seotud teguritega kahe Tartu linna kooli näitel. Magistritöö. Juh. P. Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Raudsik, I. (2012). Õpetajad ja eakaaslased internetikasutuse vahendajatena põhikooli õpilaste pilgu läbi. Bakalaureusetöö. Juh. V. Kalmus. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Soodla, S. (2012). Jõgevamaa koolide 7. klassi poiste ja tüdrukute riskikäitumine reaalelus ja internetis. Magistritöö. Juh. P. Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Suumann, G. (2012). Kujuteldava kasutaja suhtlusportaali profiililoome analüüs loominguliste uurimismeetodite abil. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Kald, I. (2011). 5-7-aastaste laste vanemad laste meediakasutuse juhendajatena Rahamaa näitel. Bakalaureusetöö. Juh. V. Kalmus. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Kilo, T. (2011). Seksuaalse informatsiooni allikad kaheksandates klassides ühe kooli näitel Soomes. Bakalaureusetöö. Juh. K. Kõiv. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Käis, K.-K. (2011). Lapsevanemate roll 5-7aastaste laste meediatarbimise suunamisel. Bakalaureusetöö. Juh. K. Vinter, A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Maasoo, K. (2011). Söömishäireid pooldavad veebikeskkonnad: eestikeelsete internetilehekülgede sisuanalüüs. Juh. K. Talves. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Rooste, K. (2011). Algklassilaste meediatarbimise harjumused: õpetajate vaatenurk. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Sõster, A. (2011). Interneti kasutamise teadlikkusest ja sellega kaasnevad ohud I ja II kooliastme õpilaste seas. Magistritöö. Juh. P. Luik. Tartu: Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskond.
Aug, K. (2010). Suhtlusportaalide kasutajaeelistuste muutumine Orkuti ja Facebooki näitel. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
Karu, K. (2010). 1. klassi õpilaste teadlikkus online-riskidest ning vanemate käitumispraktikad laste internetikasutuse kujundamisel Tartu koolide näitel. Bakalaureusetöö. Juh. V. Kalmus. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
Murumaa, M. (2010). Auditooriumi tähtsus ja roll uue meedia keskkonnas sotsiaalvõrgustikes saadetavate sõnumite näitel. Magistritöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
Naumanis, E. (2010). Eelteismeliste visuaalse identiteedi konstrueerimine suhtlusportaalis rate.ee. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
Oolo, E. (2010). E-nõustamisfoorumite efektiivsus ja nende kasutamise praktikad eesti noorte seas. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
Tamme, V. (2010). Eelteismeliste suhtlusportaalide kasutamise praktikad rate.ee näitel. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
Proosa, A. (2009). Eelteismeliste tütarlaste virtuaalse identiteedi konstrueerimine portaalis rate.ee. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
Romanenkov, K. (2009). Online-keskkonnas valitsevad riskid ja nende teadvustamine 9-12 aastaste laste seas. Bakalaureusetöö. Juh. V. Kalmus. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
Isakannu, H. (2008). Kiusamine internetis: noortevaheline käitumine võrgumaailmas kahe Tallinna kooli näitel. Bakalaureusetöö. Tallinn: Tallinna Ülikooli Informaatika Teaduskond.
Laos, J. (2007). Identiteetide suhestatus mängulisusega rate.ee keskkonnas. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
Naruskov, K. (2007). Internetis toimuv kiusamine kui küberkiusamise alaliik kahe Tartu linna kooli näitel. Bakalaureusetöö. Tartu: Tartu Ülikooli Haridusteaduskond.
Pruul, R. (2007). Rahvusäärmuslus rate.ee profiilides. Bakalaureusetöö. Juh. A. Siibak. Tartu: Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.