Kommunikatsiooni- ja ainedidaktilised võtted matemaatikatunnis

Kokkuvõte

Videonäited käsitlesid matemaatika õpetamist ja õppimist eri kooliastmetes. Loomulikult järgib iga õpetaja oma personaalset stiili ja kasutab talle omaseid õpetamismeetodeid ja abivahendeid, tehes neist valiku vastavalt tunni eesmärgile. Seetõttu saab esitatud näidistunde võrrelda eelkõige sihtrühmast – õpilastest – lähtuvalt.

ymar_kysim2rgiikoon.png
  • Milliseid erinevusi tunni tempos ja õpetaja rollis 7. ja 12. klassi puhul märkasid?
  • Milliseid tagasisidevõtteid õpetajad kasutasid? Kas neis oli õpilaste vanusest sõltuvaid erinevusi?
  • Milline on sinu kogemus klassiruumi mööblipaigutusega? Kuidas see mõjutab õppimist ja õpetamist?
  • Milliseid ruumipaigutusviise oled kasutanud/kavatsed kasutada oma tundides?