Kommunikatsiooni- ja ainedidaktilised võtted matemaatikatunnis

Kuidas õpiobjekti kasutada?

Tunnivideotes on võimalik vaadata ja võrrelda erinevaid viise, kuidas põhikooli ja gümnaasiumi matemaatikatunnis õpitakse. Videod näitlikustavad

  • õppeprotsessi eri faase (iseseisva töö kontroll, uue osa käsitlemine, kordamine)
  • matemaatika ja füüsika teemade lõimimist
  • puutetundliku tahvli kasutamist
  • tunni tempo kujundamist
  • käitumise suunamist

Tunnivideotele on lisatud õpetajate kommentaarid.

Õpiobjektis esitatud videolõike saab korduvalt vaadata, niiöelda aega edasi-tagasi kerida, ning panna tähele ja analüüsida detaile ja tasandeid, millest esitatud tegevus koosneb. Videonäidetele lisaks esitatud teoreetiline materjal loob tausta, küsimused, eneseanalüüsi- ja märkamisülesanded võimaldavad õppijal arendada oma märkamis- ja refleksioonioskusi ning siduda õpitavat oma pedagoogilise praktikaga.