Juurdepääsetavus
Otsi
Juurdepääsetavus
Otsi
Ava menüü
Sulge menüü
Mobiili peamenüü
Avaleht
Sissejuhatus
Liitev klass, liitev kool
Põhipostulaadid liitva koolikeskkonna poole liikumisel
Liitva klassi/kooli arendamisprintsiibid
Iseseisva töö ülesanne koolimeeskondadele: alaeesmärgid ja meetmete plaan
Rändega seotud olulised mõisted
Uussisserändajate elukorraldusest, riigipoolne tugi
Uussisserändajate õppe õiguslikud alused
Kultuurid klassiruumis
Hofstede kultuuridimensioonid
Kultuuridevahelist kohtumist matkiv simulatsioon BaFa BaFa
Kursust toetavad materjalid
Väärtuskonfliktid
Mõtlemine, emotsioonid ja hoiakud
Probleemilahendusmeetod
Juhtimisest
Klassi arengufaasid ja juhtimine
Õpilaste rollid (tüüpilised käitumisviisid) klassis ja klassi juhtimine
Selgitamine ja veenmine
Motiveerimisest ja manipuleerimisest
Kultuuriindeksid riigiti Hofstede (2017) järgi
Sulge
Otsi
Otsi:
Otsi
Liitev klass, liitev kool
Liitev klass, liitev kool
Joonis 1. Liitev klass – liitev kool (H. Krips, 2017)
Eelmine
Järgmine
Avaleht
Sissejuhatus
Liitev klass, liitev kool
Põhipostulaadid liitva koolikeskkonna poole liikumisel
Liitva klassi/kooli arendamisprintsiibid
Iseseisva töö ülesanne koolimeeskondadele: alaeesmärgid ja meetmete plaan
Rändega seotud olulised mõisted
Uussisserändajate elukorraldusest, riigipoolne tugi
Uussisserändajate õppe õiguslikud alused
Kultuurid klassiruumis
Hofstede kultuuridimensioonid
Kultuuridevahelist kohtumist matkiv simulatsioon BaFa BaFa
Kursust toetavad materjalid
Väärtuskonfliktid
Mõtlemine, emotsioonid ja hoiakud
Probleemilahendusmeetod
Juhtimisest
Klassi arengufaasid ja juhtimine
Õpilaste rollid (tüüpilised käitumisviisid) klassis ja klassi juhtimine
Selgitamine ja veenmine
Motiveerimisest ja manipuleerimisest
Kultuuriindeksid riigiti Hofstede (2017) järgi
Kommentaare ei ole.