Käitumise tugikava koostamise ja rakendamise juhendmaterjal

Test enesekontrolliks

Siin on test, mis aitab lugejal kontrollida, kuivõrd juhendmaterjalis esitatu on tal meeles ja arusaadav. Testi võib igaüks teha korduvalt!

Milline käitumise funktsiooni analüüsi tulemusena loodud hüpoteesidest ei ole sobilik käitumusliku sekkumise loomiseks?

Kõige tõhusam käitumise kujundamise viis on häiriva käitumise karistamine.

Käitumise tugikava koostamine on meeskonnatoo.

Millises järjestuses toimub biopsühhosotsiaalne analüüs?

1.
Juhendamismeetodid

Unselect

Õppekava

Unselect

Lapse tunnused

Unselect

Sotsiaalne keskkond

Unselect

Õpilaste grupp

Unselect

Füüsiline keskkond

Unselect

2.
Juhendamismeetodid

Unselect

Õppekava

Unselect

Lapse tunnused

Unselect

Sotsiaalne keskkond

Unselect

Õpilaste grupp

Unselect

Füüsiline keskkond

Unselect

3.
Juhendamismeetodid

Unselect

Õppekava

Unselect

Lapse tunnused

Unselect

Sotsiaalne keskkond

Unselect

Õpilaste grupp

Unselect

Füüsiline keskkond

Unselect

4.
Juhendamismeetodid

Unselect

Õppekava

Unselect

Lapse tunnused

Unselect

Sotsiaalne keskkond

Unselect

Õpilaste grupp

Unselect

Füüsiline keskkond

Unselect

5.
Juhendamismeetodid

Unselect

Õppekava

Unselect

Lapse tunnused

Unselect

Sotsiaalne keskkond

Unselect

Õpilaste grupp

Unselect

Füüsiline keskkond

Unselect

6.
Juhendamismeetodid

Unselect

Õppekava

Unselect

Lapse tunnused

Unselect

Sotsiaalne keskkond

Unselect

Õpilaste grupp

Unselect

Füüsiline keskkond

Unselect

Järjesta tugikava koostamise ja rakendamise sammud alates esimesest.

Samm 1
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Samm 2
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Samm 3
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Samm 4
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Samm 5
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Samm 6
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Samm 7
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Õpilane rikub tunnis korda. Õpetaja kirjutab selle tagajärjel tema päevikusse märkuse. Millega on tegu?

Milline järgnevatest pole kaudne info kogumise viis?

Sea vastavusse sotsioemotsionaalse pädevuse valdkonna sisukirjeldus ja nimetus!

Eneseteadlikkus
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Sotsiaalne teadlikkus
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Vastutustundlik otsustamine
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Eneseregulatsioon
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Suhetega toimetulek
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Millise sotsioemotsionaalsete pädevuste valdkonna alla kuulub enesekehtestamise oskus?

Õpetaja viib läbi mudelõppe tunnis käe tõstmise oskuse kujundamiseks. Järjesta tema tegevused.

     

    1.
    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect

    2.
    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect

    3.
    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect

    4.
    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect

    5.
    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect