Järgnev kava ei esinda ideaalset käitumise tugikava. Sellist pole olemas, kuna töö käigus kõik kavad täienevad ja arenevad.
Lapse nimi ja üldandmed |
Mari, 8.a, õpib teises klassis (kokku14 õpilast). |
Probleemi kirjeldus | Mari ei vasta, kui õpetaja talle sõna annab. Õpetaja pöördumise peale suunab ta pilgu lauale ja vaikib. Enamasti pöördub õpetaja seejärel kaasõpilase poole. Kui ta nõuab Marilt vastamist, hakkab Mari sageli nutma ning äärmuslikul juhul jookseb klassist välja. Klassist lahkumist esineb 5-10 korda nädalas. Probleem ilmneb kõigis ainetundides, kus tuleb suuliselt vastata. Üksikjuhtudel osaleb Mari, kui toimub kooris õpetajale vastamine. |
Tööhüpotees | Mari käitumise otstarve on nõudlikust ülesandest ning tähelepanust vabanemine. Probleemi alal hoidev tegur on vähene enesekindlus ning oskamatus oma ärevusega toime tulla. |
Eesmärk |
Eesmärk õppeaasta lõpuks:
Eesmärk kaheks kuuks:
|
Tegevuskava
Tegija | Tegevus | Aeg |
Klassijuhataja |
|
Järjepidevalt jaan-veebr 2020; kutse meeskonna liikmetele edastab veebruari keskpaigas.
|
Koolipsühholoog |
|
Jaan: sügav hingamine lõõgastumiseks; veebr: keha lõõgastamine. Konsulteerimine oskuse õpetamise teisel nädalal. |
Kooli personal |
|
Järjepidevalt jaan-veebr 2020 |
Lapsevanemad |
|
Kohtumine psühholoogiga kord kuus; ülejäänud tegevused järjepidevalt jaan-veebr 2020 |
Käitumise tugikava koostamise ja rakendamise juht | Klassijuhataja Tiina Tore |
Käitumise tugikava koostamise ja rakendamise meeskond |
Koolipsühholoog Peeter Põnev Muusikaõpetaja Meeli Muusika Lapsevanemad Valdur Vaikne ja Vilja Vaikne |
Kava rakendamise periood | Jaanuar-juuni 2020 |
Kava koostamise kuupäev | 20.12.19 |