Käitumise tugikava koostamise ja rakendamise juhendmaterjal

Test enesekontrolliks

Siin on test, mis aitab lugejal kontrollida, kuivõrd juhendmaterjalis esitatu on tal meeles ja arusaadav. Testi võib igaüks teha korduvalt!

Käitumise tugikava koostamine on meeskonnatoo.

Millise sotsioemotsionaalsete pädevuste valdkonna alla kuulub enesekehtestamise oskus?

Kõige tõhusam käitumise kujundamise viis on häiriva käitumise karistamine.

Järjesta tugikava koostamise ja rakendamise sammud alates esimesest.

Samm 1
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Samm 2
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Samm 3
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Samm 4
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Samm 5
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Samm 6
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Samm 7
Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

Unselect

Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

Unselect

Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

Unselect

Andmete analüüs

Unselect

Andmete kogumine

Unselect

Tegevuskava koostamine

Unselect

Tegevuskava rakendamine

Unselect

Sea vastavusse sotsioemotsionaalse pädevuse valdkonna sisukirjeldus ja nimetus!

Eneseteadlikkus
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Sotsiaalne teadlikkus
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Vastutustundlik otsustamine
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Eneseregulatsioon
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Suhetega toimetulek
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

Unselect

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

Unselect

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

Unselect

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

Unselect

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

Unselect

Milline järgnevatest pole kaudne info kogumise viis?

Õpilane rikub tunnis korda. Õpetaja kirjutab selle tagajärjel tema päevikusse märkuse. Millega on tegu?

Õpetaja viib läbi mudelõppe tunnis käe tõstmise oskuse kujundamiseks. Järjesta tema tegevused.

     

    1.
    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    2.
    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    3.
    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    4.
    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    5.
    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    Unselect

    Ta selgitab suuliselt, kuidas korrektne käe tõstmine toimub.

    Unselect

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    Unselect

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    Unselect

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    Unselect

    Milline käitumise funktsiooni analüüsi tulemusena loodud hüpoteesidest ei ole sobilik käitumusliku sekkumise loomiseks?

    Millises järjestuses toimub biopsühhosotsiaalne analüüs?

    1.
    Lapse tunnused

    Unselect

    Õppekava

    Unselect

    Füüsiline keskkond

    Unselect

    Sotsiaalne keskkond

    Unselect

    Õpilaste grupp

    Unselect

    Juhendamismeetodid

    Unselect

    2.
    Lapse tunnused

    Unselect

    Õppekava

    Unselect

    Füüsiline keskkond

    Unselect

    Sotsiaalne keskkond

    Unselect

    Õpilaste grupp

    Unselect

    Juhendamismeetodid

    Unselect

    3.
    Lapse tunnused

    Unselect

    Õppekava

    Unselect

    Füüsiline keskkond

    Unselect

    Sotsiaalne keskkond

    Unselect

    Õpilaste grupp

    Unselect

    Juhendamismeetodid

    Unselect

    4.
    Lapse tunnused

    Unselect

    Õppekava

    Unselect

    Füüsiline keskkond

    Unselect

    Sotsiaalne keskkond

    Unselect

    Õpilaste grupp

    Unselect

    Juhendamismeetodid

    Unselect

    5.
    Lapse tunnused

    Unselect

    Õppekava

    Unselect

    Füüsiline keskkond

    Unselect

    Sotsiaalne keskkond

    Unselect

    Õpilaste grupp

    Unselect

    Juhendamismeetodid

    Unselect

    6.
    Lapse tunnused

    Unselect

    Õppekava

    Unselect

    Füüsiline keskkond

    Unselect

    Sotsiaalne keskkond

    Unselect

    Õpilaste grupp

    Unselect

    Juhendamismeetodid

    Unselect