Kirjandus

Kasutatud kirjandus:

  • Sattler, J.M. (2001). Assessment of children: cognitive applications. V Ed.  Jerome M. Sattler, Publisher, Inc: San Diego
  • Sõerd, J. (1994). Koolipsühholoogi testikäsiraamat. Haridustöötajate Koolituskeskus ja Juhan Sõerd: Tallinn
  • Wortham, S.C. (2005). Assessment in early childhood education. IV Ed. Upper Sadler River: Columbus, Ohio

Soovitatav kirjandus:

  • Kikas, E. (2008). Laste arengu hindamine. Õppimine ja õpetamine koolieelses eas. Lk. 141-170. Tartu Ülikooli Kirjastus
  • Häidkind, P., Palts, K., Pillmann, J., Ennok, K., Villems, K., Peterson, T.  (2013). Lapse arengu hindamise ja toetamise juhendmaterjal koolieelsetele lasteasutustele. Lk. 13-17.  http://www.hm.ee/sites/default/files/juhendmaterjal_alusharidus.pdf  
Käesoleva sisupaketiga haakuvad temaatiliselt järgmised sisupaketid:
  1. Ülevaade erivajaduste identifitseerimisest ja ajaloost.  http://sisu.ut.ee/evidolemus  
  2. Hindamise objekt ja potentsiaalsed arenguhälvete tunnused lastel vanuses 0-14 aastat. http://sisu.ut.ee/evidobjekt
  3. Laste uurimise spetsiifika ja erivajadustega laste uurimine. http://sisu.ut.ee/evidlapsed
  4. Hindamise ja nõustamise korraldus Eestis. http://sisu.ut.ee/evidkorraldus
  5. Laste õpetamise ja kasvatamise diferentseerimine erivajaduste identifitseerimise väljundina. http://sisu.ut.ee/eviddiferents