Enesehindamise küsimustik kunstiõpetajatele

sissejuhatus ENESEHINDAMISE KÜSIMUSTIK KUNSTIÕPETAJATELE

Enesehindamise küsimustik võtab kogu eelneva õpiobjekti kokku ja toob eelnevas õpiobjektis kirjeldatu ühele lehele. Enesehindamise küsimustiku eesmärk on suunata õpetajaid oma tegevusi analüüsima. Küsimustik esitleb võimalikke klassitegevusi, mille kaudu kunstiõppes ettevõtlikkuspädevust toetada. Analüüsige enda tegevust ja määrake, kuivõrd väide Teie õpetamispraktikat kirjeldab. Kui kirjeldus ei vasta üldse Teie tegevustele või mõtetele, siis märkige vastuseks 1. Kui kirjeldus vastab aga täielikult Teie tegevustele või mõtetele, siis märkige hinnanguks 5. Kuigi küsimustik suunab andma hinnanguid oma õpetamistegevusele, ei markeeri märgitud numbrid kokkuvõtvat hinnet õpetamisele ja ettevõtlikkuspädevuse toetamisele. Soovime, et küsimustik aitab õpetajaid tuua esile tegevusi, mida juba ettevõtlikkuspädevuse toetamiseks tehakse, julgustab neid esile tõstma ning annab ideid, kuidas õppijate ettevõtlikkust enamgi toetada.

Veebis täidetav küsimustik: https://forms.office.com/r/xAmjGTVwpb

Prinditav küsimustik asub siin: küsimustik