4. Kasutatud kirjandus

sissejuhatus 4. KASUTATUD KIRJANDUS

  • Amabile, Teresa M. & Pillemer, Julianna, 2012. Perspectives on the Social Psychology of Creativity. The Journal of Creative Behavior, 46(1), 3–15.
  • Biotoopia s.a. www.biotoopia.ee
  • Danesi, Marcel & Perron, Paul 2005. Kultuuride analüüs. Tallinn: Valgus.
  • Deresiewicz, William 2015. The Death of the Artist—and the Birth of the Creative Entrepreneur. The Atlantic, 315(1), 92–115.
  • Heinla, Eda 2004. Unustatud loovus. Haridus, 9, 2004, 8–12.
  • Kraehea, Amelia 2019. Entrepreneurship as Creative Destruction. Art Education, 72(5), 4–7. 
  • Köster, Annely (toim.) Seoseid loov kunstiharidus. Kogumik gümnaasiumi kunstiõpetajale. 2013. Sally Stuudio. Vaadatud: https://seoseidloovkunstiharidus.files.wordpress.com/2012/10/sl-kunstiharidus.pdf
  • Loibl, K., Tillema, M., Rummel, N. and van Gog, T., 2020. The effect of contrasting cases during problem solving prior to and after instruction. Instructional Science, 48(2), pp.115–136.
  • Treier, Heie 2010. Kunsti(ajaloo) makrotasand. Kunst kui „tõlk” ja „sotsiaalne liim”. – Põhikooli kunstiainete valdkonnaraamat. https://oppekava.ee/kunstiajaloo-makrotasand-kunst-kui-tolk-ja-sotsiaalne-liim/
  • Projektiruum II. Erinevuste esteetika s.a. https://kumu.ekm.ee/syndmus/projektiruum-ii-erinevuste-esteetika/
  • Talving, Kriste; Arro, Grete; Aus, Kati s.a. Õppimise ABC. https://www.tlu.ee/hti/oppimise-abc#metakognitiivsete-oskuste-roll-enesejuhitud-oppimise-arendamisel
  • Tüür, Kadri 2016. Keskkonnahumanitaaria: teispool kultuuri ja loodust. – Vikerkaar, 6, 2016, 71–80.
  • Vahter, E., 2016. Looking for a possible framework to teach contemporary art in primary school. International Journal of Art & Design Education, 35(1), pp.51–67