en
et
Juurdepääsetavus
Otsi
Juurdepääsetavus
Otsi
Ava menüü
Sulge menüü
en
et
Mobiili peamenüü
Tere tulemast Uuringulaeka veebilehele!
Projekti ülevaade
Meie visioon
Projekti eesmärgid
Projekti tööprogramm
Uuringulaegas – RRI projekt
Uuringulaegas edendab loodusteaduslikku haridust
RRI loodusainete tunnis
RRI teadlastele
RRI õpetajakoolitus
RRI õpilastele
RRI lapsevanematele
RRI teaduskeskustele
RRI poliitikakujundajatele
Allalaaditavad materjalid
Veebi-põhised abimaterjalid
Teadlastele
Õpetajale
Õpilastele
Õpetajale
Kuidas on RRI seotud loodusainete õpetamisega ?
Kuidas siduda ainetund RRI-ga? Näide nanotehnoloogiast
Eestikeelsed materjalid õpetajatele
Eestikeelsed uurimusliku õppe tegevused
Lastevanemad
Muuseumid ja teaduskeskused
Õpetajakoolitus ja haridusteadlased
Poliitikakujundajad
Publikatsioonid ja meedia
Partnerid
Kontakt
KKK
Sulge
Otsi
Otsi:
Otsi
Instruments in German
1_forscherin_pass_aoi.pdf
4_reflexion_gruppenarbeit.pdf
3_erfahrungsbericht_niveaubc.pdf
5a_schuler_schuler_feedback.pdf
6_beurteilungsbogen_lehrerin.pdf
2_erfahrungsbericht_niveaua.pdf
kompetenzraster_forschendeslernen_aoi.pdf
Tere tulemast Uuringulaeka veebilehele!
Projekti ülevaade
Meie visioon
Projekti eesmärgid
Projekti tööprogramm
Uuringulaegas – RRI projekt
Uuringulaegas edendab loodusteaduslikku haridust
RRI loodusainete tunnis
RRI teadlastele
RRI õpetajakoolitus
RRI õpilastele
RRI lapsevanematele
RRI teaduskeskustele
RRI poliitikakujundajatele
Allalaaditavad materjalid
Veebi-põhised abimaterjalid
Teadlastele
Õpetajale
Õpilastele
Õpetajale
Kuidas on RRI seotud loodusainete õpetamisega ?
Kuidas siduda ainetund RRI-ga? Näide nanotehnoloogiast
Eestikeelsed materjalid õpetajatele
Eestikeelsed uurimusliku õppe tegevused
Lastevanemad
Muuseumid ja teaduskeskused
Õpetajakoolitus ja haridusteadlased
Poliitikakujundajad
Publikatsioonid ja meedia
Partnerid
Kontakt
KKK