5. Kasutatud allikad

  1. E-kaubandust käsitlev ja reguleeriv direktiiv 2000/31/EÜ, URL (kasutatud aprillis 2017) http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/ALL/?uri=CELEX%3A32000L0031
  2. Epica Awardsi kodulehekülg. URL (kasutatud veebruaris 2012) http://results.epica-awards.com/2011/28-02684-DM.html.
  3. Euroopa Liidu audiovisuaalse meediateenuse direktiiv 2007/65/EÜ. URL (kasutatud aprillis 2012) http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2007:332:0027:0045:ET:PDF.
  4. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv 2002/58/EÜ, 12. juuli 2002, milles käsitletakse isikuandmete töötlemist ja eraelu puutumatuse kaitset elektroonilise side sektoris (eraelu puutumatust ja elektroonilist sidet käsitlev direktiiv). URL (kasutatud aprillis 2012) http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=DD:13:29:32002L0058:ET:PDF.
  5. FCR Media kodulehekülg. URL (kasutatud aprillis 2017) https://www.fcrmedia.ee/uudised/interneti-kasutatavus-eestis-kokkuvotlik-ulevaade-oluliseimast
  6. Harro-Loit, H. (2012). Autori intervjuu. Paldiski, 20. aprill.
  7. Haslam, R. (2010). App appeal puts marketers on track. – The Guardian. URL (kasutatud aprillis 2012)http://www.guardian.co.uk/mobile-marketing/app-appeal.
  8. Humphrey, W. F. jr, Laverie, D. A. (2011). Driving frequency with mobile social networks (MSN) and the mediating effects of price and quota promotions. – International Journal of Mobile Marketing, Vol. 6, No. 2. 46-59.
  9. Humphries, M. (2009). Reebok introduces shoe modding with iPhone app. URL (kasutatud aprillis 2012)http://www.geek.com/articles/apple/reebok-introduces-shoe-modding-with-iphone-app-20090514/.
  10. Jürisoo, L. (2017). Apple’i nutiseadmete opsüsteem ios 11 võib kasutajad umbes 200 000 äpist ilma jätta.- Delfi Forte, 20. Märts. URL (kasutatud aprillis 2017) http://forte.delfi.ee/news/tarkvara/applei-nutiseadmete-opsusteem-ios-11-voib-kasutajad-umbes-200-000-apist-ilma-jatta?id=77597374
  11. Kats, R. (2012). Top 10 mobile commerce advertising campaigns of Q1. – Mobile Commerce Daily. URL (kasutatud aprillis 2012) http://www.mobilecommercedaily.com/2012/04/19/top-10-mobile-commerce-advertising-campaigns-of-q1.
  12. Kärner, K. (2011). Igal viiendal eestlasel on nutitelefon. – Äripäev, 24. mai. URL (kasutatud aprillis 2012)http://www.ap3.ee/article/2011/5/24/igal-viiendal-eestlasel-on-nutitelefon.
  13. Meeker, M. (2016). Internet Trends 2016. URL (kasutatud aprillis 2017)http://www.kpcb.com/internet-trends
  14. MMA Glossary. Mobile Marketing Association. URL (kasutatud aprillis 2012) http://www.mmaglobal.com/wiki/mobile-marketing.
  15. Ohme, R. (2012). Ettekanne. Password 2012, Tallinn, 15. märts.
  16. Rannaberg, C. (2012). M-kaubandus: 2012 aasta trend? URL (kasutatud aprillis 2012)http://www.okia.ee/blog/2012/01/m-kaubandus-2012-aasta-trend/.
  17. Rannaberg, C. (2011). QR-koodid: online ja offline maailma ühendajad. URL (kasutatud aprillis 2012)http://www.okia.ee/blog/2011/09/qr-koodid-online-ja-offline-maailma-uhendajad/.
  18. Rannaberg, C. (2011). Trendid nutitelefonide maailmas ehk kõik mida tuleviku turundaja teadma peaks. URL (kasutatud aprillis 2012) http://www.okia.ee/blog/2011/08/trendid-nutitelefonide-maailmas-ehk-koik-mida-tuleviku-turundaja-teadma-peaks/.
  19. Sinisalu, H. (2012). 9 globaalset meediatrendi. URL (kasutatud aprillis 2012) http://www.best-marketing.ee/article/2012/4/19/9_globaalset_meediatrendi.
  20. Spencer, A. (2012). Appd, Made Sence of. – Mobile Marketing Magazine. URL (kasutatud aprillis 2012)http://mobilemarketingmagazine.com/content/apps-made-sense.
  21. Üle poole müüdud telefonidest on nutitelefonid. (2011). – Arvutimaailm, 1. detsember. URL (kasutatud veebruaris 2012) http://www.am.ee/node/2392.